خبرگزاری کار ایران

لیگ هاکی روی یخ دختران؛

ام دات آر قهرمان بدون شکست!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۳۵

لیگ هاکی روی یخ دختران با قهرمانی بلامنازع تیم ام دات آر به کار خود در سومین دوره برگزاری لیگ برتر پایان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، بعد از هجده هفته و رقابت شش تیم در سومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ، سرانجام دوشنبه سی ام بهمن ماه پرونده لیگ دختران در این فصل بسته شد.

ام دات آر با هدایت محمدرضا شیخ جعفری در دیدار اختتامیه نیز حریف سر سخت خود را مغلوب کرد تا بر خلاف قهرمان لیگِ مردان رکورد قهرمانی بدون شکست را ثبت کند.

در بازی اختتامیه که بین دو تیم ام دات آر و پی تی سی گروپ برگزار شد ام دات آر موفق شد با یک گل برابر حریف رده دومی خود به پیروزی برسد تا هم قهرمانی اش را جشن بگیرد و هم پایان بدون شکستش را.

قهرمانی ام دات آر در حضور تیم ملی مردان و تیم قهرمان لیگ مردان از نکات قابل توجه این دیدار بود که با استقبال و تشویق تماشاگران همراه شد.

اما زیباترین بخش مراسمِ اختتامیه کار تحسین برانگیز طرفداران تیم قهرمان بود که پس از سوت پایان بازی با پرتاب عروسک به درون پیست یخ و اهدای آن به خیریه صحنه های زیبایی را خلق کردند.

همچنین در این مراسم انجمن هاکی روی یخ با اهدای جوایز و لوح تقدیر از سه ورزشکار پیشین خود که همراه فرزندانشان در مراسم حضور داشتند به پاس زحماتشان در هاکی قدردانی کرد ،مدیریت ورزش ایرانمال نیز از شش چهره تاثیر گذار در توسعه هاکی روی یخ ایران ؛خانم ها گلناز فرخنده،اعظم سنایی، الهام مدیر دهقان و آقایان کاوه صدقی،فرزاد هوشیدری و نیما مهربان تقدیر کرد.

فاطمه شاهسوند با ۵۴ امتیاز از اسکیت انقلاب امتیاز آور ترین بازیکن لیگ هاکی روی یخ ایران شد.

در این مراسم جوایز و مدال سه تیم اول جدول با حضور مهمانان ویژه اهدا شد.

ام دات آر قهرمان ،پی تی سی گروپ نایب قهرمان و اسکیت انقلاب عنوان سوم لیگ را کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز