خبرگزاری کار ایران

قاسمپور: جام ملت‌ها را به اشتباهات فنی خودمان واگذار کردیم/ حالا که قلعه‌نویی مانده باید کادرش تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۰۰

پیشکسوت فوتبال در مورد شکست تیم ملی در جا ملت ها صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، ابراهیم قاسمپور در خصوص وضعیت تیم ملی و شکست مقابل قطر در جام ملت‌ها گفت: وقتی تیم ملی با شکست مقابل قطر به ایران برگشته یعنی ما عملکرد خوبی نداشتیم. ما در دور گروهی کار سختی نداشتیم و با تیم‌هایی تقابل کردیم که در سطح ما نبودند و در کل تورنمنت فقط در نیمه دوم بازی با ژاپن عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت مقابل قطر برخلاف پیش‌بینی‌ها بازی را واگذار کردیم و از صعود به فینال محروم شدیم. 

وی اضافه کرد: ما قطر را با تیم خودمان از لحاظ مهره مقایسه کنیم واقعاً تفاوت زیادی وجود دارد ولی چرا آنها موفق شدند و ما نتیجه نگرفتیم؟ این موضوعی است که باید دلیل آن را بررسی کنیم. آنها از توانایی بازیکنان خود به خوبی استفاده کردند ولی ما از انجام این کار عاجز بودیم. ما بازیکنی مثل مهدی قایدی در اختیار داشتیم که جزو برترین های جام بود ولی از او استفاده نکردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: شنیدم دستیار آقای قلعه‌نویی گفتند ما سازمان دفاعی خوبی داشتیم. کدام سازمان دفاعی خوب؟ ما در ۶ بازی ۸ گل دریافت کردیم و فقط ژاپن در بین حریفان ما مدعی بود. هنگ کنگ و فلسطین و سوریه و امارات تیم‌هایی نیستند که مارا به چالش بکشند. ما فقط مقابل هنگ کنگ توانستیم کلین شیت کنیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد تصمیم فدراسیون مبنی بر ادامه همکاری با قلعه‌نویی گفت: قبلاً هم گفتم باید به مربی ایرانی فرصت داده شود ولی حالا که فرصت دادیم به نظرم باید کادرفنی و دستیاران آقای قلعه‌نویی تقویت شوند و افرادی حضور داشته باشند که بتوانند به او کمک کنند، اینکه یک نفر بازیکن بوده و بازنشسته شده را در کنار خودمان قرار دهیم کاری از دستش بر نمی‌آید. شما نگاه کنید گواردیولا از کمک چه افرادی کنار خودش استفاده می‌کند. حالا که قلعه‌نویی مانده، باید کادرش تقویت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز