خبرگزاری کار ایران

تایید شد: پیولی اخراج نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۹۱۸

گری کاردیناله، مالک باشگاه میلان، تایید کرد که برنامه‌ای برای برکناری استفانو پیولی ندارد.

به گزارش ایلنا، گری کاردیناله، مالک میلان، علناً از استفانو پیولی، سرمربی میلان حمایت کرد و اعلام زمانی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود می‌تواند جاه‌طلبی‌های خود را محقق کند.

عدم صعود میلان از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دور حذفی و عملکرد کلی تیم در سری A موجب شد تا اعلام شود استفانو پیولی اگر در طول فصل برکنار شود، به احتمال زیاد در تابستان از سمتش کنار می‌رود.

کاردیناله در مصاحبه با کوریره دلاسرا، ابتدا به برد میلان در لیگ اروپا مقابل استاد رنس واکنش نشان داد:"من از چیزی که دیدم بسیار راضی هستم، مسابقاتی از این دست به بازیکنان اعتماد به نفس زیادی می‌دهد، آن‌ها این برد را می‌خواستند. گروه در حال پیشرفت است."

او از پیولی دفاع کرد و به صراحت گفت که همه از جمله خودش باید برای باشگاه بهتر عمل کند:"ما خیلی تغییر کرده‌ایم و ایجاد یک تیم منسجم زمان می‌برد. با این حال، ما در حال رشد هستیم، نزدیک به رتبه دوم و اعتبار این امر را باید به بازیکنان، کادرفنی و مربی داد. وقتی لیگ قهرمانان را ببریم، راضی خواهم بود. اما خوشحال نبودن در مرحله خاصی لزوماً به معنای اخراج مربی نیست. معتقدم که پیولی در شرایط سختی کارش را خوب انجام می‌دهد، با تیمی که کاملا به نوعی بازیکنانش تغییر کرده، تسلیم وسوسه اخراج کسی نمی‌شوم تا چیزی را تغییر دهم. این را می‌گویم که فصل طولانی است، هر چیزی ممکن است رخ دهد، خواهیم دید. ما باید در خیلی چیزها پیشرفت کنیم، همه از جمله من باید به بهترین شکل کار کنیم. اما من میلان را ترک نمی‌کنم، برای مدت طولانی اینجا خواهم بود. هیچکس بیشتر از من نمی‌خواهد برنده شود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز