خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۳۴۳

هفته شانزدهم لیگ برتر با انجام 7 دیدار مختلف پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که یک بازی به هفته‌های آینده موکول شد و در دیگر دیدارهایی که برگزار شد اکثر مسابقات بدون گل یا با یک گل به پایان رسید تا هفته‌ای کم‌گل را پشت سرگذاشته باشیم.

در این راستا بهترین بازیکنان این هفته لیگ برتر بر اساس عملکردشان در ترکیب تیم‌ها به شرح زیر می‌باشند:

 

احمد گوهری (آلومینیوم)

گلیر تیم آلومینیوم انگیزه بالایی مقابل تیم سابقش داشت و توانست عملکرد خوبی هم داشته باشد و یک کلین شیت مهم به ثبت رساند. گوهری چند واکنش خوب مقابل پرسپولیس داشت و در برتری تک گله تیمش نقش موثری ایفا کرد.


مدافعان

بهروز نوروزی‌فرد (آلومینیوم)

مدافع جسور آلومینیوم اراک به خوبی حملات تیم پرسپولیس را متوقف کرد و در اواسط نیمه نخست با مصدومیت شدید و جراحت از ناحیه چانه رو به رو شد اما پیش از آن حضور مقتدرانه‌ای در خط دفاع آلومینیوم اراک داشت و اجازه خلق موقعیت چنداین به بازیکنان پرسپولیس نداد، نوروزی‌فرد در این مسابقه در تقابل با مهاجم خوش قامت پرسپولیس کم نیاورد و اکثر نبردهای تن به تن را پیروز شد و نقش کلیدی در کلین شیت این تیم داشت.

 

مسیح زاهدی (گل‌گهر)

مدافع مستحکم گل‌گهر سیرجان در نبردهای دفاعی اکثرا پیروز خارج شد و روی تک گل 3 امتیازی این تیم نقش ویژه‌ای داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد، او در این مسابقه به خوبی رهبری خط دفاعی گل‌گهر را بر عهده داشت و در دقایق پایانی مسابقه که با ارسال‌های متوالی روی دروازه‌گل‌گهر همراه شد ضربات سر خوبی زد و منطقه دفاعی تیم‌اش را پاکسازی کرد.

 

عثمان اندوگ (استقلال خوزستان)

استقلال خوزستان برای رهایی از قعر جدول فعالیت خوبی در نقل و انتقالات زمستانی داشت و دو بازیکن خارجی را به خدمت گرفت که یکی از آنها در نخستین مسابقه دور برگشت مقابل شمس‌آذر قزوین در ترکیب بود و توانست با نمایش خوب خود مانع از گلزنی حریف شود. عثمان اندوگ، مدافع ۲۴ ساله سنگالی در تقابل با شمس‌آذر که یکی از تیم‌های خطرناک در فاز هجومی است، مطمئن و کم اشتباه ظاهر شد و اجازه نداد بازیکنان حریف در ارسال‌ها و پاس‌های در عمق کاری از پیش ببرند و در‌ کسب یک امتیاز خارج از خانه برای تیمش موثر بود.


هافبک‌ها 

امیر نوری (آلومینیوم)

سوپرگل هفته هم برای هافبک تعویضی آلومینیوم بود! او در این مسابقه یک گل 3 امتیازی و فوق‌العاده را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد و پس از گلی که به ثمر رساند به خوبی در خط هافبک آلومینیوم بازی کرد و اجازه نداد موقعیت چندانی نصیب بازیکنان پرسپولیس شود و بازی سازی آنها را با اختلال رو به رو کرده بود، تصمیمی که نوری در زمان شلیک به دروازه پرسپولیس گرفت نشان از آمادگی ذهنی و بدنی این بازیکن برای این مسابقه داشت.

 

محمدمهدی لطفی (آلومینیوم)

هافبک تیم فوتبال آلومینوم اراک در بین بازیکنان قدرتمند تیم پرسپولیس به خوبی درخشید و در جریان بازی آلومینیوم قرار داشت و تدابیر تاکتیکی سرمربی این تیم را به خوبی در زمین پیاده کرد، او در این بازی نقش ویژه‌ای در حملات آلومینیوم ایفا کرد و چندین مرتبه با خلاقیت این بازیکن دروازه پرسپولیس با تهدید رو به رو شد.

 

سروش رفیعی (پرسپولیس)

تقریبا تمام توپ‌های پرسپولیس در میانه میدان به او ختم می‌شد و او با پخش کردن توپ به کناره‌ها سعی در خلق موقعیت داشت، سروش در بازی رفت مقابل آلومینیوم یک پاس گل تماشایی برای 3 امتیاز پرسپولیس ارسال کرده بود در این مسابقه هم پرتلاش بود اما عملکرد خط دفاعی آلومینیوم مانع پیش‌روی خط حمله پرسپولیس شد و سروش برخلاف بازی خوبش در این بازی نتوانست مانع شکست تیمش شود.

 

مهدی مهدی پور (استقلال)

شوت 3 امتیازی و حضور موثر در خط هافبک استقلال تردیدی باقی نگذاشت تا در روز کم فروغ بازیکنان شاغل در لیگ برتر مهدی مهدی پور در ترکیب منتخب هفته قرار بگیرد، او با ارسال‌های خوبی که داشت چندین مرتبه استقلال را تا مرز گلزنی فرستاد و در نهایت با شوت زیبایی که به سمت دروازه صنعت نفت آبادان شلیک کرد قفل بازی را شکست و سه امتیاز را به حساب آبی‌پوشان واریز کرد.


مهاجمان 

رضا جعفری (ملوان)

مهاجم تیم فوتبال ملوان در ادامه درخشش‌هایش با پیراهن ملوان مقابل ذوب آهن هم با نفوذها و فرارهای فوق‌العاده‌ای که داشت چند مرتبه خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد و در دقایق پایانی مسابقه با تصمیم مناسبی که در تک به تک گرفت توپ را به تور دروازه ذوب آهن چسباند تا ستاره ملوان در این مسابقه باشد.

 

سعید سحرخیزان (گل‌گهر)

مهاجم جوان گل‌گهر با ضربه روی پا بی‌‌نقص 3 امتیاز به حساب گل‌گهر واریز کرد، او در این مسابقه با دوندگی بالا و هوش خوبی که در اختیار دارد خط دفاعی باتجربه فولاد را اذیت کرد و در نهایت مقابل این تیم گلزنی کرد، مهاجم مورد اعتماد سرمربی یونانی گل‌گهر سیرجان عملکرد خوبی در خط حمله این تیم دارد و علاوه بر سرعت بالا و استارت‌های خوبی که در ضدحملات می‌زند به خوبی در بازی تیمی گل‌گهر هم قرار می‌گیرد و یکی از نفرات حاضر در تاکتیک تیمی است.

 

محمدرضا آزادی (نساجی)

مهاجم نساجی توانست عملکرد خوبی او در این مسابقه موفق به گلزنی نشد اما با عملکرد خوبی که داشت اجازه نداد سرخپوشان شکل بازی خود را پیدا کنند و با نظم کمتری در این مسابقه به میدان بروند، جبیره یکی از بازیکنان موثر در پیروزی خوب آلومینیوم مقابل پرسپولیس بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز