خبرگزاری کار ایران

کاپیتان لالیگایی اسبق تیم ملی مانع انتقال مدنظر پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۰۳

پرسپولیس برای انتقال پنجمین بازیکن مدنظر خود با مانع بزرگی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باشگاه پرسپولیس بعد از جذب عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن، ابوالفضل بابایی و اورونوف اکنون باشگاه پرسپولیس برای پست هافبک دفاعی خود به دنبال جذب مهدی گودرزی 20 ساله از هوادار تهران است.

 

با جدایی میلاد سرلک و مخالفت باشگاه مس رفسنجان با انتقال محمد خدابنده لو به پرسپولیس، اکنون این باشگاه به دنبال جذب مهدی گودرزی است و پیشنهاد اولیه برای این انتقال را با صدور رضایتنامه 6 میلیاردی دریافت کرده است.

 

اما در شرایط کنونی مهمترین مانع این انتقال مسعود شجاعی است؛ کاپیتان اسبق تیم ملی که سابقه سال‌ها حضور در فوتبال اسپانیا و لالیگا را در کارنامه دارد و اکنون به عنوان سرمربی هوادار تهران چالش جدیدی را آغاز کرده است، با توجه به شرایط تیمش فعلا مخالفت اولیه خود را با این انتقال اعلام کرده است.

 

خصوصا اینکه پیش از این نیز فریبرز گرامی مدافع میانی هوادار با توجه به بندی در قراردادش با پرداخت 4 و نیم میلیارد قراردادش را فسخ یکطرفه کرده و راهی ذوب آهن شده است. شجاعی نمی خواهد به یکباره تیمش خالی شود و مسلما برای این انتقال بیشتر از همه به دنبال این است تا ابتدا شرایط تیمش را بسنجد. با این حال باشگاه هوادار نیز به دنبال مسیر درآمدزایی از حضور در لیگ برتر است، خود را برای این انتقال مشتاق نشان داده است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز