خبرگزاری کار ایران

دو پیروزی، دو شکست

اوسمار با این آمار به استقبال آلومینیوم می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۶۸۵

پس از استعفای یحیی گل محمدی، اوسمار ویه‌را موقتا مسئولیت نیمکت پرسپولیس را عهده دار شد که در این مدت در دو بازی تدارکاتی مقابل چادرملو و پیکان به پیروزی رسید. پس از انتخاب رسمی اوسمار به عنوان سرمربی، در دو بازی تدارکاتی دیگر مقابل شباب الاهلی امارات و آریو اسلامشهر شکست خورد.

به گزارش ایلنا، پس از ناکامی درویش در جذب برانکو و انتخاب اوسمار برای نیمکت پرسپولیس، انتقادهایی از سوی هواداران به مدیرعامل این تیم وارد شد و علی‌رغم برگزاری تجمع و اعتراض هایی که در فضای مجازی نسبت به عملکرد مدیریت و سرمربیگری ویه‌را جریان داشت، این مرد برزیلی در نیم فصل دوم به کار خود روی نیمکت سرخ ها ادامه خواهد داد.

پرسپولیس با هدایت اوسمار 4 بازی تدارکاتی برای آمادگی پیش فصل انجام داد؛ ماحصل این بازی ها 2 پیروزی با نتیجه 2 بر 1 مقابل چادرملو و 1 بر 0 مقابل پیکان بود. پس از برپایی اردو در امارات، پرسپولیس در بازی تدارکاتی به مصاف قهرمان امارات رفت و با 5 گل از شباب الاهلی شکست خورد و پس از بازگشت از دبی در آخرین دیدار تدارکاتی خود، با آریو اسلامشهر بازی کرد و این بازی نیز به شکست 1-0 سرخ ها مقابل تیم دسته اولی منجر شد.

پرسپولیس و آلومینیوم 26 ام ماه جاری از ساعت 17:15  در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند و این اولین تجربه اوسمار در بازی رسمی روی نیمکت سرخ ها خواهد بود. پیش از این دو تیم در 8 بازی دیدار داشتند که 4 برد برای پرسپولیس، 1 مساوی و 3 برد سهم اراکی هاست.

درویش در تعطیلات نیم فصل با جذب عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر و اوستون ارونوف، پرسپولیس را تقویت کرد. همچنین وحید امیری پس از طی کردن مصدومیت خود، اماده بازی در نیم فصل دوم می‌باشد. مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی همچنان نمی‌توانند پرسپولیس را در ادامه مسابقات همراهی کنند.

آلومینیوم با سرمربیگری مجتبی حسینی با 22 امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفته و میتواند محک جدی تری برای اوسمار در اولین بازی نیم فصل دوم باشد، حال باید دید عملکرد او روی نیمکت سرخ ها در این بازی چگونه خواهد بود، آیا هواداران را وادار به پذیرش خود می‌کند یا انتقادهای بیشتری به سمت او روانه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز