خبرگزاری کار ایران

آلگری: گفته بودم اینتر مدعی قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۵۷۵

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که اینتر تا پایان فصل جاری سری A از نظر او تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی ایتالیا خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مکس آلگری تایید کرد که او از ابتدای فصل اینتر میلان را به عنوان مدعی کسب عنوان قهرمانی سری A می‌بیند.

 یوونتوس امشب در ورزشگاه آلیانز در هفته بیست و چهارم سری A به مصاف اودینزه خواهد رفت. دوشان ولاهوویچ به دلیل مصدومیت از میادین دور است و مویزه کین پس از انتقال ناموفقش به اتلتیکومادرید همچنان مصدوم است، اما آرکادیوش میلیک با پایان محرومیتش آماده است تا در خط حمله بازی کند.

آلگری درمورد وضعیت خط حمله یوونتوس در بازی امشب گفت:"ولاهوویچ هیچ مشکل مهمی ندارد، فقط از او مراقب می‌کنیم و باید هفته آینده در دسترس باشد. فردا بین فدریکو کیه‌زا و کنان ایلدیز انتخاب خواهم کرد. فدریکو سال گذشته مصدوم بود اما او بازیکن مهمی برای یوونتوس است و ما انتظارات زیادی از او داریم.

 کارلوس آلکاراس فردا بازی می‌کند؟

نه، او هنوز یک هفته است که به تیم ملحق شده است. او کیفیت و پتانسیل پیشرفت را دارد، بنابراین تا پایان فصل از آن استفاده خواهد کرد.

وضعیت تیم در تلاش برای رسیدن به صدر جدول؟

ما باید تلاش کنیم فردا مقابل تیمی که از نظر کیفیت و عملکرد شایسته حضور در جایگاه فعلی خود نیست، به مسیر پیروزی برگردیم. اودینزه تیمی فیزیکی است. برکسی پوشیده نیست که اینتر تیم مدعی عنوان قهرمانی است. ما 53 امتیاز گرفتیم، باید فردا به مسیر پیروزی برگردیم و از رده پنجم فاصله بگیریم.  اینتر کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد، فکر می‌کنم آن‌ها در هر 7 بازی سال 2024 پیروز شده‌اند.

 فاصله با اینتر؟

برد آن‌ها باید انگیزه ما را بیشتر کند تا به فاصله 4- برگردیم. شما می‌توانید یک بازی رودررو را ببازید، این اتفاق می‌افتد و یک مسابقه نباید باعث شود که همه کارهای خوب انجام شده در این ماه‌ها را دور بریزیم. در هر صورت، ما چیزهای زیادی از آن بازی یاد گرفتیم. من آن را تجزیه و تحلیل کردم، این یک بازی متعادل بود. در حال حاضر قوی‌ترین تیم در صدر جدول قرار دارد. از ابتدا گفته بودم که اینتر مدتی قهرمانی است و تا انتهای فصل هم اینطور خواهد بود. ما فقط باید روی مسیر خودمان تمرکز کنیم و بعد از یک امتیاز از 2 بازی به مسیر خود برگردیم."

رکورد چهارصد و پنجمین بازی روی نیمکت یوونتوس؟

 سعی می‌کنیم ابتدا فصل را به خوبی به پایان برسانیم، من یک سال دیگر قرارداد دارم. ما مربیان در کارمان همیشه به نتایجی که به دست می‌آوریم وابسته هستیم. خوشحالم که با فردی مانند مارچلو لیپی که با فوتبال ایتالیا و یوونتوس تاریخ ساز شد، به یک آمار برسم، به خصوص که شخصاً به او علاقه دارم. با این حال، ما یک بازی داریم که باید برنده شویم و این که چهارصد و پنجمین بازی من است، مهم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز