خبرگزاری کار ایران

راهکار پوچتینو برای فرار چلسی از بحران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۴۶

مائوریسیو پوچتینو برای تغییر روند چلسی دست به تغییر سیستم تیمش می‌زند.

به گزارش ایلنا، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌داند که کارش در حال انجام است و تصمیم گرفته است شکل تیمش را به عنوان آخرین تلاش تغییر دهد. سرمربی آرژانتینی در ابتدای فصل هدایت چلسی را برعهده گرفت، با این حال، تلاش او تا به امروز تغییرات جدیدی در تیم ایجاد نکرده است.

پوچتینو برای تغییر وضعیت خود، اکنون در نظر دارد سیستم 1-3-2-4 مورد علاقه خود را کنار بگذارد. چلسی در رده یازدهم قرار گرفته و در صورت عدم نتیجه گیری ممکن است دوران حضور او در این تیم با اخراج به پایان برسد.

طبق گزارش اونینگ استاندارد، دفاع سه نفره به نظر می رسد که ثبات دفاعی بیشتری را به چلسی ارائه می‌دهد که 4 در دو بازی مقابل لیورپول و ولورهمپتون 8 گل دریافت کرده است.

با این تغییر سیستم مویسس کایسدو و انزو فرناندز در خط میانی، از پوشش یک مدافع اضافی بهره خواهند برد. بن چیلول و مالو گوستو آزادی بیشتری برای بازی به عنوان بازیکنان کناری به جای دفاع کناری در این سیستم خواهند داشت.

پوچتینو پس از بازی مقابل ولورهمپتون گفت:"ما نمی‌توانیم تسلیم شویم و سخت تلاش می‌کنیم تا تغییر کنیم، شاید برای یافتن راهی متفاوت تصمیم گیری کنیم. اگر این ترتیب کار نکند، باید ادامه دهیم و سعی کنیم راه‌حل دیگری پیدا کنیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز