خبرگزاری کار ایران

هالند: می‌خواهم مثل فصل قبل سه‌گانه ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۶۰

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی، اعلام کرد در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی از این بابت نگرانی داشته که او را مقصر ناکامی احتمالی در عدم کسب عنوان قهرمانی‌ لیگ برتر انگلیس بدانند.

به گزارش ایلنا، ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، تایید کرد که به دنبال اهداف بزرگی در آینده است، می‌خواهد به عناوین بیشتری دست پیدا کرده و همینطور خودش را هم ارتقا بدهد.

هالند به تازگی پس از دو ماه دوری از مصدومیت به میادین بازگشته و آماده است تا در بازی هفته بیست سوم لیگ برتر انگلیس مقابل برنتفورد بازی کند.

هالند در مورد اهدافش به سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت:"چیزهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ارتقا بدهم. وقتی بازی‌های زیادی انجام می‌دهید، تمرین کردن سخت می‌شود، زیرا باید آماده شوید و کارهایی را انجام دهید که شما را برای بازی بعدی آماده کند. می‌خواهم همراه تیم بهتر شوم، با منچسترسیتی قوی‌تر باشم. در بزرگ‌ترین بازی‌ها حضور داشته باشم و همچنین می‌خواهم کارهایی را که فصل گذشته انجام دادیم، تکرار کنم."

هالند در اولین فصل حضورش در ورزشگاه اتحاد، همراه منچسترسیتی برای اولین بار در تاریخ باشگاه (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا) به سه‌گانه تاریخی دست یافت.

مهاجم نروژی در مورد شروعش در منچسترسیتی گفت:"هفته‌ها و ماه‌های اولم می‌خواستم هر چه سریع‌تر با تیم سازگار شوم، مردم اینجا، کل باشگاه و نحوه بازی آن‌ها را بشناسم. هدفم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود، این را زمانی که به اینجا آمدم گفتم. از روز اولی که به اینجا آمدم از آن لذت بردم، فضای خوبی در رختکن وجود دارد. بنابراین احساس کردم اینجا همان‌جایی است که من دوستش دارم. همه این را در زمین مسابقه هم دیده‌اند."

او درمورد کسب عناوین با منچسترسیتی گفت:"باشگاه قبل از آمدن من دو بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شده بود، بنابراین در فصل سوم فشار زیادی وجود داشت. ما 248 روز یا چیزی شبیه به این تا پایان فصل وقت داشتیم، بنابراین فشار زیادی وجود داشت. اگر من می‌آمدم و لیگ برتر را نمی‌بردیم، می‌گفتند تو آمدی و همه چیز را خراب کردی اما برای کسب این جام عملکرد خوبی داشتیم. همچنین در لیگ قهرمانان و البته جام حذفی هم اینطور بودیم. کسب سه گانه کامل غیرواقعی بود و من یک فصل شگفت انگیز را پشت سر گذاشتم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز