خبرگزاری کار ایران

بازدید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از تمرینات سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۶۴

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و جمعی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که همراه با تیم ملی فوتبال در دوحه قطر به شمار می‌روند، در حاشیه اردوی آما‌ده‌سازی سپاهان در کمپ تمرینی اسپایر دوحه قطر، از تمرینات طلایی‌پوشان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، منوچهر نیکفر، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی تیم سپاهان با اشاره به این موضوع اظهار داشت: از حمایت‌های فدراسیون فوتبال در این مدت تشکر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان در این اردو سه دیدار تدارکاتی با تیم‌های قطری برنامه‌ریزی کرد و در تلاش بود که در این دیدارها بر کیفیت فنی و جسمانی بازیکنان خود بیفزاید.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه ر‌ویکرد مدیریت باشگاه سپاهان، حمایت از تیم فوتبال این باشگاه تا موفقیت نهایی است، اضافه کرد: امیدوار هستیم که با برگزاری این اردو، زمینه ارتقای هرچه بیشتر و بهتر شرایط تیم برای مسابقات پیش‌رو را فراهم کنیم.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان نیز در حاشیه این حضور خطاب به رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون افزود: خیلی ممنون که در اردوی تیم فوتبال سپاهان حضور پیدا کردید و خوشحالم که در این اردو حاضر شدید و از تیم سپاهان حمایت کردید.

وی ادامه داد: برای فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال کشور ایران نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

در پایان این دیدار، رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای سپاهان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز