خبرگزاری کار ایران

وینگر شمس آذر به سپاهان پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۷۳۷

باشگاه سپاهان برای جذب بازیکن سرعتی و تکنیکی شمس‌آذر به توافق با این تیم رسید.

به گزارش ایلنا، طلایی پوشان اصفهان در نخستین اقدام برای تقویت تیم‌شان در نقل و انتقالات زمستانی سراغ یک بازیکن لیگ برتری رفتند و خیلی زود با باشگاه شمس‌آذر قزوین برای جذب یک بازیکن به توافق نهایی دست پیدا کردند.

علی‌اصغر اعرابی که نقش کلیدی در صعود شمس‌آذر قزوین به لیگ برتر داشت و در دور رفت هم نمایش تاثیرگذاری در پست وینگر برای این تیم ارائه داد، مورد توجه ژوزه مورایس قرار گرفت و با طلایی پوشان اصفهان به توافق نهایی رسید.

این بازیکن تکنیکی و ریزنقش که پس از صعود شمس‌آذر در نقل و انتقالات تابستانی برای مدت کوتاهی راهی مس رفسنجان شد ولی خیلی زود به قزوین برگشت، در نیم‌فصل اول 14 بازی برای این تیم انجام داد و توانست دو گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد تا جزو مهره‌های کلیدی تیمش محسوب شود و با همین عملکرد مورد توجه سپاهان قرار بگیرد.

باشگاه سپاهان بنابر درخواست ژوزه مورایس برای جذب این بازیکن اقدام کرد و با باشگاه شمس‌آذر قزوین وارد مذاکره شد و توانست رضایت‌نامه اعرابی که حدودا 10 میلیارد تومان بود را پرداخت کند تا او را رسما به خدمت بگیرد.

اعرابی 27 ساله که بخاطر سرعت بالا و استارت‌های سریع خود از سمت راست و چپ زمین در زمان بازی‌ها جلب توجه می‌کند، در دیدار رفت لیگ برتر مقابل سپاهان هم جزو بهترین‌های تیمش بود تا مورایس او را بپسندد و نامش را در اختیار باشگاه قرار بدهد و به‌عنوان اولین خرید زمستانی طلایی پوشان معرفی شود.

با وجود اینکه باشگاه سپاهان با گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی برای پیوستن به این تیم وارد مذاکره شده بود، اما اعرابی را باید نخستین خرید طلایی پوشان دانست که مراحل انتقالش نهایی شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز