خبرگزاری کار ایران

فریدوون زندی: سلاح قلعه نویی مقابل سوریه تجربه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۷۱۷

هافبک سابق تیم ملی کشورمان معتقد است که هواداران ایران برد سوریه را می خواهند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، «تجربه سلاح ایران مقابل سوریه است»، این جمله کلیدی فریدون زندی، هافبک سابق تیم ملی ایران در شبکه الکاس قطر در تحلیل بازی امشب شاگردان قلعه نویی است.

سوریه در بازی امشب به دنبال شکستن طلسم 50 ساله است چون از سال 1973 تاکنون نتوانسته تیم ملی ایران را شکست دهد و در تمام بازی ها در 5 دهه گذشته مغلوب شده یا به نتیجه تساوی رسیده است.

زندی در مصاحبه با شبکه قطری می‌گوید که آمار نشان می‌دهد ایران در 3 بازی اول تمام امتیازات را گرفته ولی در دیدار با هنگ کنگ و امارات نتوانست به شکل عالی عمل کند و می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

هافبک سابق تیم ملی ایران معتقد است که هواداران ایرانی همه انتظار دارند تیم ملی در بازی با سوریه برنده شود. اما چون ایران سال هاست نتوانسته دوبار قهرمان آسیا شود ترس از این دارند که تیمشان لغزش کند.

زندی می‌گوید که ایران بازی سختی مقابل سوریه دارد. چون رقیب نشان داده تیم سرسختی است و فیزیکی بازی می‌کند و باز کردن دروازه اش سخت است ولی با توجه به تجربه ایران می توان پیش بینی کرد که شاگردان قلعه نویی به پیروزی خواهند رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز