خبرگزاری کار ایران

واکنش سیمئونه به خداحافظی ژاوی از بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۵۹۱

دیه‌گو سیمونه، سرمربی اتلتیکومادرید، معتقد است که باید به تصمیم ژاوی هرناندز احترام بگذارد و وقتی ندارد تا به شرایط این تیم فکر کند.

به گزارش ایلنا، اتلتیکومادرید امشب در بازی معوقه لالیگا باید از رایووایه‌‌کانو میزبانی کند. این بازی به دلیل حضور اتلتیکو در مسابقات سوپرجام اسپانیا به تعویق افتاده بود.

دیه‌گو سیمئونه برای این بازی خوزه ماریا خیمنز و آلوارو موراتا را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

اولین سوال از سیمئونه در این نشست خبری درباره احتمال جذب مدافع میانی بود و این سرمربی پاسخ داد:"ما با آندره آ برتا، مدیرورزشی باشگاه، در مورد همه چیز صحبت کردیم و با میگل آنخل گیل مارین، رئیس باشگاه، سعی کردیم شرایط تیم را بررسی کنیم. هیچ چیز مشخصی وجود ندارد، اما در صورت امکان، اگر گزینه‌ای وجود داشته باشد نظرمان را می‌گوییم."

ممفیس دیپای؟

همانطور که انتظار داشتیم رو به پیشرفت است. او برای ما بازیکن مهمی است و کیفیت خوبی به ترکیب می‌دهد. او به بازی کردن نیاز دارد و امیدواریم بتوانیم در دقایقی که به او می‌دهیم، به رشدی که دارد ادامه دهیم.

نظر شما درباره استعفای ژاوی چیست؟

من هیچ وقت در مورد تصمیمات همکاران نظرم را نمی‌گویم. من به آنچه که او تصمیم دارد بگوید احترام می‌گذارم. ما حتی در مورد کاری که انجام می‌دهیم هم صحبت نمی‌کنیم. ما مربیان سعی می‌کنیم با حقایق و تفکر روزانه همه چیز را روشن کنیم.

شرایط بارسا را به عنوان یک رقیب در لیگ چگونه می‌بینید؟

وقت ندارم به این همه چیز فکر کنم. باید بازی فردا فکر کنیم، به بازی یکشنبه مقابل رئال مادرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز