خبرگزاری کار ایران

سروش رفیعی علیه اتهامات: گر پرده بر اُفتد نه تو مانی و نه من

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۸۶۲

هافبک پرسپولیس علیه اتهامات وارد شده واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته و به‌خصوص بعد از انتخاب اوسمار ویه‌را به‌عنوان سرمربی پرسپولیس، انتقادات زیادی علیه بازیکنان پرسپولیس مطرح بوده و در این بین دو نفر بیشترین میزان انتقاد را متوجه خود دیدند: سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند.

یکی از اتهامات این بود که برخی از بازیکنان پرسپولیس ترجیح می‌دادند اوسمار به‌عنوان سرمربی انتخاب شود تا باشگاه امکان بهتری برای پرداخت مطالبات آنها داشته باشد.

با این حال سروش که این فصل تلاش کرده نقشی متفاوت در تیم پرسپولیس ایفا و با انتشار چند ویدیو نیز سعی کرده جایگاهش را در میان هواداران تقویت کند، خطاب به هواداران پرسپولیس نوشته که نباید فریب فضای مجازی را بخورند.

جالب اینکه سروش در این پست نوشته اگر مشورتی هم بوده، ابتدا با کاپیتان‌ها انجام شده و سپس با سایر بازیکنان. نکته جالب اینکه چند روز پیش امیری و عالیشاه با انتشار استوری مشترک نوشتند که هیچ دخالتی در انتخاب سرمربی نخواهند داشت اما سایر بازیکنان این استوری را بازنشر نکردند.

او همچنین در بخشی از پست خود با کنایه نوشت: مشکل ما مردم اینه هرکس واسمون سیاه بازی دراره و پشت منفعت خودش قایم بشه آدم خوبست.

جالب اینکه رفیعی حتی در مورد پنجره بسته پرسپولیس هم نظر داده و نوشته که به دلیل درگیری با رادو پنجره بسته است.

متن کامل پست سروش را بخوانید:

روی صحبتم با شما هوادار عزیز است. برادر من، خواهر من تمام مشکل ما همینه که حاضر نیستیم در مورد چیزی که می‌شنویم اطلاعات درستی کسب کنیم یا حداقل فکر کنیم هرچیزی که تو فضای مجازی یه مشت آدم کارکشته که دنبال دلال بازی و نفع خودشون هستن مینویسن باور می‌کنید. جالب نیست واستون که در این مدت اخیر چرا هر اتفاقی میوفته انگشت اتهام سمت سروش میره !!!!

بازی شمس آذر و داستان ایسلندی نزدنی که بعد خودشون عذر خواهی کردن وقتی حقیقت معلوم شد. الان هم بحث مربی و باند بازی! باند بیرانوند و سروش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز