خبرگزاری کار ایران

مانع بزرگ جلوی عیسی آل کثیر و عبدالکریم برای ثبت قرارداد با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۴۳۴

باشگاه پرسپولیس در شرایط کنونی قادر به ثبت قرارداد با بازیکنان تازه به خدمت گرفته خود نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی آل کثیر و عبدالکریم حسن دو بازیکنی هستند که به تازگی با پرسپولیس به توافق دست یافتند و قراردادشان را با سرخپوشان به امضا رسانده و اکنون نیز در اردوی امارات کار را دنبال می‌کنند. 

با این حال اکنون یک مشکل بزرگ در مسیر ثبت رسمی قرارداد دو بازیکن جدید پرسپولیس وجود دارد و مدیریت باشگاه امیدوار است تا پیش از شروع دوباره مسابقات این مانع را برطرف کند. 

 

باشگاه پرسپولیس به واسطه شکایت بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات اسبق خود بابت مالیاتش با پنجره بسته مواجه شده است و این مساله اکنون مانع بزرگی پیش روی این تیم قرار داده است. مدیریت پرسپولیس که موفق شده بود در توافق با این دروازه بان کروات مطالبات عجیب او را که در زمان مدیریت حسن انصاریفرد ثبت شده بود، به صورت اقساطی پرداخت کند، امیدوار بود این پرونده را کاملا ببندد.

 

اما در ادامه مشخص شد این دروازه بان جنجالی که دومین فصل جدایی‌اش از این تیم پشت سر گذاشته شده، بابت مالیات خود نیز شکایت دیگری علیه پرسپولیس مطرح کرده و با دریافت حکم آن اکنون پنجره باشگاه را بسته است. 

 

مدیریت باشگاه پرسپولیس امیدوار است با تامین منابع لازم مالی، مالیات این دروازه بان را نیز پرداخت کرده تا با بسته شدن پرونده، موفق به ثبت قرارداد عیسی آل کثیر و همچنین عبدالکریم حسن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز