خبرگزاری کار ایران

شریعت‌زاده سومین خرید سبزپوشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۸۶۲

ذوب‌آهن در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود سومین بازیکن جدیدش را جذب کرد.

 

به گزارش ایلنا،  تیم فوتبال ذوب‌آهن فصل بیست و سوم لیگ برتر را با محمد ربیعی آغاز کرد و این مربی بارها اعلام کرده قصد دارد تیمش را تقویت کند. بعد از جذب محسن فروزان که جایگزین حبیب فرعباسی سنگربان سرباز این تیم شد، حالا این تیم در آستانه رونمایی رسمی از دو خرید جدید خود قرار دارد.

محسن آذرباد و احمد شریعت‌زاده دو بازیکن جدیدی هستند که توافق‌شان قطعی شده و  احتمالاً تا پایان امشب (شنبه) باشگاه اصفهانی از آنها به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

آذرباد در نیم فصل اول عضو مس رفسنجان بود و سابقه همکاری با محمد ربیعی در جمع نارنجی‌پوشان را داشت. شریعت‌زاده پیش از معرفی فراز کمالوند رضایت‌نامه خود را از باشگاه صنعت نفت آبادان دریافت کرده بود. هر چند کمالوند از باشگاه خواسته که این بازیکن را به باشگاه بازگردانند، اما هافبک 21 ساله در تصمیم خود مصمم است.

شریعت‌زاده که سابقه  عضویت تیم امید ایران را دارد، بعد از فردین یوسفی دومین بازیکنی محسوب می‌شود که با نظر ربیعی از صنعت نفت آبادان به جمع گاندوها پیوسته است.

ذوب آهن تا 9 بهمن ماه در جزیره کیش اردوی آماده‌سازی خود را دنبال خواهد کرد و قرار است چهار روز پس از بازگشت به اصفهان در ورزشگاه فولادشهر دیدار تدارکاتی مقابل آلومینیوم اراک برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز