خبرگزاری کار ایران

عربستانی‌ها همچنان امیدوار به جذب امباپه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۸۰

علیرغم شایعاتی که درباره‌ توافق رئال مادرید و ام‌باپه به گوش می‌رسد، اما باشگاه‌های عربستانی هنوز به جذب این بازیکن امید دارند.

به گزارش ایلنا، عربستان سعودی خود را "هیولای بازار" می‌داند و همچنان می‌خواهد کیلیان امباپه را در کنار کریستیانو رونالدو در زمین فوتبال ببیند.

تلاش هایی برای انتقال امباپه به خاورمیانه در سال 2023 انجام شد، که رکورد نقل و انتقالات را جابه‌جا می‌کرد. اما مهاجم ملی پوش فرانسوی در آن مرحله به صراحت اعلام کرد که از پاری سن ژرمن جدا نخواهد شد.

با این حال، او همچنان قراردادش را تمدید نکرد تا به زودی به یک بازیکن آزاد تبدیل شود. گزارش‌های مختلف ادعا می‌کنند امباپه با رئال مادرید قرارداد پرسودی امضا کرده و در تابستان 2024 با آن‌ها پیوند خواهد خورد و به جدیدترین "کهکشانی" در سانتیاگو برنابئو تبدیل خواهد شد.

با این حال، عربستانی‌ها از جذب این بازیکن ناامید نشده اند. شاهزاده عبدالله سعد عبدالعزیز آل سعود، یکی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان، در یوتیوب به CARRE گفته است: «البته که ما او را دوست داریم. کیلیان امباپه بازیکن خوبی است، او قوی است و امیدوارم بتوانم او را در عربستان سعودی ببینم، در هر تیمی در لیگ کشور ما. عربستان سعودی اکنون هیولای بازار است. کریستیانو رونالدو، کریم بنزما را داریم. لیگ قدرتمند و جذابی داریم و باز هم برنامه های غافلگیر کننده خواهیم داشت. ستاره های بیشتری خواهند آمد. عربستان قصد دارد به کشور شماره یک فوتبال تبدیل شود. به زودی."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز