خبرگزاری کار ایران

آینده‌ ستاره سری آ: رئال مادرید، پی‌اس‌جی، یا یک تیم از لیگ برتر!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۷۹

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی تایید کرد که ویکتور اوسیمن تابستان امسال ناپولی را ترک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مالک ناپولی تایید کرده که ویکتور اوسیمن در تابستان امسال این باشگاه را به مقصد "رئال مادرید، پاری سن ژرمن یا یکی از تیم‌های لیگ برتری" ترک خواهد کرد.

این ملی پوش نیجریه‌ای با وجود امضای قرارداد جدید با بند فسخ به ارزش حدود 144 میلیون دلار در ماه دسامبر، ماه‌هاست که به جدایی از ناپولی فکر کرده است. آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، تایید کرد که این بازیکن 25 ساله پس از پایان رقابت‌های فصل جاری به دنبال اهداف جدید خواهد رفت.

رئیس ناپولی به خبرنگاران گفت:"ما از تابستان گذشته می دانستیم، مذاکرات برای تمدید اوسیمن به همین دلیل طولانی و دوستانه بود، ما کاملا می دانستیم که او به رئال مادرید، پاری سن ژرمن یا تیم‌های لیگ برتری خواهد رفت."

اوسیمن در سال 2020 با انتقالی 70 میلیون یورویی از لیل به ناپولی پیوست که با افزودنی‌ها به 80 میلیون یورو افزایش یافت. از آن زمان، او 67 گل در 119 بازی به ثمر رسانده است، از جمله 31 گل در فصل گذشته، و به باشگاه کمک کرد تا در سال 2023 اولین قهرمانی خود در سری آ را پس از 33 سال به دست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز