خبرگزاری کار ایران

تیاگو سیلوا از چلسی جدا می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۸۴

مدافع چلسی با نزدیک شدن به پایان قراردادش، به مسائلی درباره‌ی آینده‌اش اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، تیاگو سیلوا با اعتراف به اینکه احساس می‌کند دوران حضورش در چلسی در حال پایان است، اشاره‌ای به این موضوع کرد که آینده او کجاست.

قرارداد این بازیکن 39 ساله در استمفوردبریج در پایان فصل به پایان می رسد و هیچ نشانه ای مبنی بر پیشنهاد تمدید به او وجود ندارد. مدافع میانی مدعی است که هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است، اما می داند که دوران بازی اش به پایان نزدیک می شود.

او پس از پیروزی 6-1 چلسی مقابل میدلزبورو در نیمه نهایی جام کارابائو به خبرنگاران گفت: «من برای بعداً برنامه ای ندارم. هنوز چیزی برنامه ریزی نشده است. من فقط به دنبال اوقات خوش هستم. ما می دانیم که [حرفه من] تقریباً به پایان رسیده است، اما هنوز کاملا پایان نرسیده است، بنابراین باید زمان مناسب را انتخاب کنم. هنوز می توانم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم. آمار من خوب است. این به من آرامش و انگیزه می دهد تا ادامه دهم. آینده از آن خداست. آن چهار ماه را خوب تمام کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

رابطه من و هواداران چلسی غرورآفرین است. در این مدت کوتاه توانستم دل آن‌ها را به دست بیاورم. اینطور نیست؟ این اتفاق خیلی سریع افتاد. هربار که اینجا به میدان می‌روم خوشحالم. احساسی متفاوت و خاص است. با پایان هر بازی این احساس را دارم که به پایان نزدیک می‌شوم و این کمی ناراحتم می‌کند. اما از عملکردم در زمین خوشحالم.

سیلوا علیرغم سن بالایش، بازیکن کلیدی آبی‌ها باقی مانده و 20 بازی از 21 بازی ممکن در لیگ برتر را در فصل 2023-2024 انجام داده است. گفته می شود که تیم لندنی در بازار به دنبال گزینه جوان تری برای جانشینی اوست و گفته می‌شود جاناتان تاه از بایرلورکوزن یکی از این گزینه‌هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز