خبرگزاری کار ایران

بایرن مونیخ بی‌خیال ستاره انگلیسی نمی‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۷۰

در ادامه مذاکرات با نیوکاسل، بایرن مونیخ پیشنهاد بهتری برای هم تیمی هری کین در انگلیس ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ پیشنهاد جدیدی برای کیران تریپیه ارائه کرده، با این حال نیوکاسل به دنبال حفظ این بازیکن انگلیسی است.

به گفته فلوریان پلتنبرگ، بایرن پیشنهاد دوم را برای تریپیه ارائه کرده، زیرا هفته گذشته شاهد رد شدن اولین پیشنهاد بود. با این حال، اسکای گزارش می دهد که این پیشنهاد رد شده و نیوکاسل در تلاش است تا این بازیکن را در تیمش حفظ کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تریپیه قبلاً با شرایط انتقال به توافق رسیده که او را با هم تیمی های سابقش در تاتنهام، یعنی هری کین و اریک دایر، دوباره متحد می کند.

تریپیه فصل سختی را در فصل 2023/24 پشت سر گذاشته است، اگرچه او همچنان برای کنار ادی هاو ضروری است. او در این فصل 19 بازی انجام داده و تنها در صورت مصدومیت یا محرومیت غایب بوده است. قرارداد او تا سال 2025 اعتبار دارد، بنابراین این ممکن است یکی از آخرین شانس هایی باشد که نیوکاسل بتواند مبلغ زیادی را دریافت کند.

تریپیه، کین و دایر برای اسپرز تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو و در جام جهانی 2018 برای انگلیس نقش مهمی داشتند. هر سه بازیکن شش سال پیش زمانی که سه شیرها کلمبیا را در ضربات پنالتی شکست دادند، از روی نقطه پنالتی گل زدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز