خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید اسطوره مصر از محمد صلاح

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۳۳۱

احمد حسن، اسطوره مصر، محمد صلاح را به دلیل ترک اردوی مصر و بازگشت به لیورپول برای درمان مصدومیتش مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش ایلنا، ستاره لیورپول در جریان تساوی 2-2 مصر مقابل غنا از ناحیه همسترینگ آسیب دید. مدت کوتاهی پس از مصدومیت، این وینگر به باشگاه خود بازگشت تا تحت درمان قرار گیرد و قرار است بازی مرحله گروهی مصر مقابل کیپ ورد در روز دوشنبه را از دست بدهد.

تصمیم این بازیکن 31 ساله برای ترک اردوی تیم ملی به مذاق احمد حسن، ستاره سابق مصر خوش نیامد. او معتقد است این مهاجم به عنوان کاپیتان کشورش، باید در تیم ملی باقی می‌ماند.

اسطوره مصر در گفتگو با میرر عنوان کرد: من همیشه از صلاح حمایت کرده ام و از حضور او به عنوان کاپیتان تیم ملی مصر بسیار خوشحالم. من با صحبت های او مشکلی نداشتم، اما معلوم شد که قصد خروج از اردوی مصر را دارد.

آیا مقررات  جام ملت های آفریقا به بازیکنی اجازه می دهد که اردوی تیم ملی را ترک کند و دوباره برگردد؟ او این امکان را داشت که فردی از کادر پزشکی لیورپول را بیاورد تا در طول مسابقات با او باشد. باز هم او کاپیتان است. او باید در کنار تیمش بماند حتی اگر او فقط یک پا داشته باشد که روی آن بایستد.

او حتی خودش گفت که این تیم ملی مصر است نه تیم ملی صلاح و این درست است. ما به همه بازیکنانی که آنجا هستند اعتماد داریم و باید برای قهرمانی بجنگند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز