خبرگزاری کار ایران

فوری: انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس منتفی شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۸۰

باشگاه مس رفسنجان با انتقال هافبک خود به پرسپولیس مخالفت کرد و رقم نهایی را به سرخ‌پوشان اعلام نمود.

به گزارش ایلنا، محمد خدابنده‌لو در نقل و انتقالات زمستانی یکی از اهداف جدی پرسپولیس به شمار می‌رود و حتی درویش، مدیرعامل سرخ پوشان نیز مذاکرات خود را با همتای خود در باشگاه مس رفسنجان انجام داد تا توافق صورت بگیرد ولی در حالی که این انتقال روند مثبتی داشت، حالا به بن‌بست رسیده است.

باشگاه پرسپولیس حاضر بود تا مبلغ 6 میلیارد تومان برای پرداخت رضایت‌نامه خدابنده‌لو به مس رفسنجان پرداخت کند، اما مس رفسنجان رضایت به انجام این کار نداد و مبلغ اولیه اعلام شده را بالاتر برد تا فسخ قرارداد و پیوستن این بازیکن به سرخ‌پوشان انجام نشود.

حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مورد ادامه مذاکرات با پرسپولیس به آنا گفت: باشگاه پرسپولیس عددی را که تعیین کردیم نتوانست تأمین کند؛ بنابر این، خدابنده‌لو بازیکن تیم ماست.

او تاکید کرد: رقم باشگاه مس رفسنجان برای انتقال بازیکن خود ۱۰ میلیارد تومان بوده، در حالی که خدابنده‌لو و باشگاه پرسپولیس رقم پایین‌تری مدنظرشان بود. به دلیل اینکه از سوی کمیته ورزش شرکت ملی مس در این باره مصوبه داشتیم، بنابر این نمی‌توانیم تخفیف بدهیم و با رقم دیگری موافقت کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ضمن تاکید بر صدور رضایت‌نامه بازیکن این تیم برای پرسپولیس با مبلغ 10 میلیارد تومان ابراز کرد: موظف هستیم طبق مصوبه شرکت مس، با جدایی خدابنده‌لو موافقت کنیم و باید با همین عدد به فروش برود.

با این شرایط در صورتی که باشگاه پرسپولیس 4 میلیارد دیگر روی پیشنهاد آخرش به مس رفسنجان بگذارد، می‌تواند این انتقال را نهایی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز