خبرگزاری کار ایران

دو هافبک سابق استقلال در آستانه بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۰۱۲

دو بازیکن سابق استقلال در فهرست زمستانی این باشگاه هستند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال که نیم فصل اول لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان برد، این روزها شرایط خوبی سپری نمی‌کند. سعید مهری، قراردادش را با استقلال فسخ کرد و کوین یامگا نیز با مصدومیت شدید از ناحیه چشم روبه‌رو شده و احتمالاً فصل را از دست خواهد داد. با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال، هنوز تکلیف پیوستن رافائل سیلوا به این تیم نیز مشخص نیست.

جواد نکونام دو لیست از نفرات مدنظرش را به مسئولان استقلال داد، اما جذب بازیکن در نیم فصل کار سختی است و تیم‌ها حاضر نیستند بازیکن‌شان را به هر قیمتی به تیم دیگری بدهند.

در این میان اما صحبت‌هایی با فرشید باقری، هافبک مس رفسنجان و فرشید اسماعیلی، هافبک نساجی مازندران انجام شده تا آنها به جمع آبی‌پوشان بپیوندند، دو بازیکنی که چند سال در استقلال بازی کرده بودند و با قرار گرفتن در لیست مازاد جدا شدند! باقری و اسماعیلی درخواست رضایت‌نامه از باشگاه‌های‌شان را دارند و حتی اسماعیلی همراه نساجی به اردوی ترکیه نرفت اما گفته می‌شود با درخواست هر دو نفر مخالفت شده است.

استقلالی‌ها برای اینکه حداقل جای بازیکنان جدا شده بازیکنی بگیرند، دوباره سراغ گزینه‌هایی رفته‌اند که خیلی در یکی دو سال اخیر فروغی نداشته‌اند، به خصوص اسماعیلی که سال گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز