خبرگزاری کار ایران

مربی جدید پرسپولیس از آمریکای جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۹۴۱

پرسپولیس مذاکرات جدیدی را برای انتخاب سرمربی دنبال می‌کند و اکنون به نام یک مربی اهل آمریکای جنوبی رسیده است

به گزارش ایلنا، با جدایی یحیی گل‌محمدی و عدم توافق با برانکو ایوانکوویچ، تلاش مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی بعدی همچنان ادامه دارد و روزها برای این تیم به سرعت در حال عبور‌ است.

مدیران تیم در نهایت روز گذشته روی نام سه سرمربی که دو نفر آنها البته قطعی بود و توافقات و صحبت‌های ابتدایی نیز به نتیجه رسیده بود، تمرکز داشتند و مذاکرات را دنبال می‌کردند.

با این حال بعد از انتشار اسامی و شرایط و کارنامه این مربیان، جو انتقادی شدیدی از سوی هواداران شکل گرفت و همین موضوع به نظر می‌رسد این انتقال به سرانجام نرسید و با عقب‌نشینی مدیران تیم همراه شد.

اکنون مدیران پرسپولیس با جمع‌بندی دوباره روی نام یک مربی دیگر به نتیجه اولیه رسیده‌اند و قرار است مذاکرات بین طرفین دنبال شود. نکته جالب توجه اینکه این بار مدیربرنامه این مربی خارجی است و مذاکرات از سوی باشگاه به صورت مستقیم قرار است دنبال شود تا علیه این انتقال احتمالی، مشکلی پیش نیاید.

بولت پرسپولیساین گزینه البته با تایید یکی از مدیران باشگاه از کارنامه قابل توجهی برخوردار است و تنها نگرانی سرخ‌ها بابت مبلغ قرارداد و احتمال عدم پذیرش پیشنهاد به واسطه شرایط منطقه است. به همین منظور مدیران باشگاه این بار بدون اینکه اسم سرمربی مدنظر خود را به بیرون درز دهند، مذاکرات را تا دستیابی به نتیجه قطعی پیش خواهند برد.

البته مدیران پرسپولیس برای اینکه بار دیگر دست‌شان خالی نماند و بیشتر از این فرصت را از دست ندهند، بررسی همزمان با چند گزینه دیگر را هم دنبال می‌کنند.

با این شرایط اما گفته می‌شود سرمربی مدنظر این باشگاه قرار است طی ۷۲ ساعت آتی از طریق مدیربرنامه اروپایی‌اش نظر قطعی خود را اعلام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز