خبرگزاری کار ایران

روی شرایط آزمون ریسک نکردیم

رضایی: گل نمی‌زدیم و هنگ کنگ شجاع‌تر می‌شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۲۳۰

رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال ایران، معتقد است به دلیل عدم تمرکز کافی بازیکنان در بازی مقابل هنگ کنگ به حریف اجازه حمله دادند.

به گزارش ایلنا، رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال ایران، پس از بازی مقابل هنگ کنگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر می‌توانستیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم، بازی اینقدر پیچیده و سخت‌تر نمی‌شد. ما موقعیت‌های زیادی در نیمه اول داشتیم که وقتی از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم باعث شد که حریف شجاعت و جسارت بیشتری پیدا کند. 

او ادامه داد: امیدوارم برای بازی بعد کار بیشتری از لحاظ تاکتیک و روحی انجام دهیم. ما مقابل فلسطین از دقیقه اول فشار آوردیم و تیم نتوانست کاری کند اما در بازی دوم کار برعکس شد. وقتی گل نزدیم حریف شجاعت بیشتری پیدا کرد تا به دروازه ما نزدیک شود. بچه‌ها خودشان اعتقاد داشتند در این بازی محکم‌تر جلو می‌رفتند، با این حال خدا را شکر در روزی که خودمان نبودیم اما توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. 

رضایی در مورد عملکرد مهدی قائدی گفت: همه بازیکنان خوب بودند اما مهدی قائدی تمرینات خوبی را انجام داد و توانست اعتماد سرمربی را جلب کند. او مهره با ارزشی است. 

رضایی در مورد مجید حسینی و سردار آزمون  تاکید کرد: در مورد مجید حسینی هنوز تست‌ها انجام نشده و روزهای آینده مشخص می‌شود. سردار آزمون هم مهره با ارزشی است و ما ریسک نکردیم او را برای بازی‌های آینده نگه داشتیم. 

مربی تیم ملی در مورد وضعیت جام ملت‌ها گفت: از روز اول اتفاقات عجیب و غریب برای تیم‌ها و هواداران رخ داد. این مسئله باعث شد که تمرکز ما مقداری از دست برود و امیدواریم برای بازی سوم تمرکز لازم را داشته باشیم. بچه‌ها خودشان باشند، مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز