خبرگزاری کار ایران

قایدی: بازی را خودمان سخت کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۲۲۸

وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در بازی با هنگ‌کنگ کار را برای خود سخت کردیم.

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی پس از برتری یک بر صفر ایران مقابل هنگ‌کنگ، اظهار داشت: به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. امروز بازی سختی بود و خودمان کار را برای خود سخت کردیم. با این وجود در روزی که شاید زیاد خوب نبودیم، خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. مهم این است ذهنیت برنده داشتیم‌‌. مقداری شرایط بازی دوم متفاوت است اما خدا را شکر توانستیم از این مرحله صعود کنیم. تمام تلاش خود را به کار می گیریم که مقابل امارات بهتر از این باشیم.

وی درمورد عملکرد خوب خود در این ۲ بازی، گفت: لطف بچه‌ها را آن جلو تمام می‌کنم. اینجا آمده ایم وظیفه خود را به خوبی انجام بدهیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در نهایت به هدف خود برسیم. 

وینگر تیم ملی درخصوص مشکلات خط دفاعی تیم ملی باید برطرف شود و باید به بازی با هنگ‌کنگ با چشم محکی برای شناسایی نقاط ضعف خود در دیدارهای حساس پیش‌رو نگاه کنیم، گفت: این موضوع جواب دادنش به عهده کادرفنی است اما صد در صد مشکلات را برطرف می‌کنند.

قایدی درخصوص افزایش تعداد تماشاگران ایرانی در بازی با هنگ‌کنگ به نسبت  دیدار با فلسطین، توضیح داد: صد در صد نیاز به تماشاگران داریم.  بازی با امارات مهم‌ترین دیدار گروهی ما است. امیدوارم ورزشگاه کامل پر و سفید شود تا بتوانیم مثل ۲ بازی اخیر دلشان را شاد کنیم.

وی درمورد جذابیت مسابقات با نتایجی که عراق و فلسطین مقابل ژاپن و امارات کسب کردند، گفت: صد در صد این موضوع درست است اما تمرکز ما روی بازی خودمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز