خبرگزاری کار ایران

تمدید قرارداد جرارد و الاتفاق به مدت دو سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۰۶۰

استیون جرارد با تمدید غافلگیرکننده دو ساله قراردادش تا سال 2027 با الاتفاق موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، گزارش ها حاکی از آن است که استیون جرارد با وجود فرم ضعیف تیمش و با جدایی جردن هندرسون، با الاتفاق برای تمدید دو ساله قراردادش موافقت کرده است.

طبق گزارش The Athletic، ملی پوش سابق انگلیس با تمدید قراردادی که او را تا سال 2027 در لیگ برتر عربستان سعودی حفظ می کند، موافقت کرده است.

جرارد در ژوئیه 2023 پس از جدایی از استون ویلا در اکتبر 2022 به الاتفاق پیوست. از زمان انتقال او، تیمش در تلاش برای رسیدن به ثبات بوده، در حال حاضر در هشت مسابقه بدون برد است و در جایگاه هشتم قرار دارد. فقط 25 امتیاز از 19 بازی. علاوه بر این، جدایی قریب الوقوع هندرسون از باشگاه باعث تضعیف خط هافبک خواهد شد. با این حال، از آنجایی که لیگ عربستان به دلیل جام ملت‌های آسیا در حال وقفه است، جرارد زمان کافی برای جستجوی جانشینی برای این هافبک کهنه‌کار دارد.

قبل از سرمربیگری استون ویلا، جرارد یک دوره سه ساله موفق با رنجرز داشت و آنها را به عنوان قهرمانی اسکاتلند در فصل 2020-21 هدایت کرد. با این حال، گزارش شده است که کاپیتان سابق لیورپول پیش از پذیرفتن این پیشنهاد، در مورد قبول کردن این نقش در عربستان سعودی تردید داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز