خبرگزاری کار ایران

دبوب: بازی برای ما بسیار بد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۶۸۱

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین گفت: دو گل در ابتدای مسابقه دریافت کردیم و بازی برای ما بسیار بد آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مکرم دبوب در نشست خبری پس از پایان بازی ایران و فلسطین در نخستین دیدار جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: می دانستیم بازی سختی مقابل ایران داریم. ایران می تواند قهرمان جام ملت های آسیا شود. ما اعتماد به نفس خوبی در ابتدای مسابقه داشتیم، اما ایران با بازیکنان خوب و عالی خود توانست بهتر کار کند. ما توانستیم خنده را به چهره تماشاگران حاضر در ورزشگاه بیاوریم و امیدوارم هواداران فلسطین تا پایان راه از ما حمایت کنند.

برنامه شما برای این بازی چه بود؟

ما در شروع مسابقه نیاز به حمایت تماشاگران داشتیم، چراکه حریف ما (ایران)، یک تیم خیلی خطرناک است و نباید به آنها فضا می دادیم؛ بازیکنان ایران تمایل دارند رو به جلو بازی کنند ولی ما توانستیم با زدن یک گل به بازی برگردیم و شانس داشتیم به تیم پرقدرت ایران گل های بیشتری بزنیم ولی اتفاقات خوبی برای تیم ما در راه است.

نظر شما درباره قرار گرفتن در این گروه و شانس بالا رفتن؟

تیم ایران به عنوان صدرنشین این گروه است و ما هم به همراه هنگ کنگ شانس های یکسان خواهیم داشت. جدال با امارات حساس و حیاتی خواهد بود و ما می توانیم در آن مسابقه برنده باشیم و به دور بعدی راه پیدا کنیم.

بازیکنان فلسطین در سطح بین المللی هستند؟

بازیکنان حرفه ای هم در تیم ما هستند ولی اعتقاد دارم رقابت های جام ملت های آسیا سطح بالا است ولی ما همچنان با دید مثبت نگاه می کنیم و اعتماد به نفس و اشتیاق لازم را برای موفقیت خواهیم داشت تا به مرحله حذفی برسیم.

تشویق از سوی تماشاگران ایران و تاثیر در روحیه بازیکنان فلسطین؟

از همه هواداران ایرانی که از تیم فلسطین حمایت کردند و شعار سر دادند، تشکر می کنم. باید بگویم که نیاز داریم تا ایرانیان از ما حمایت کنند تا به رویا و اهدافمان در این جام برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز