خبرگزاری کار ایران

دلخوری کاپیتان سرخ‌ها: بیانیه خداحافظی‌ام آماده بود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۲۳۶

کین در تابستان سال 1993 از ناتینگهام فارست راهی منچستریونایتد شد و خیلی زود توانست به یکی از ستاره‌‎های درخشان این تیم تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، روی کین تا سال 2005 با پیراهن این تیم به میدان رفت و افتخارات بسیاری را به دست آورد اما تصمیم مدیران این باشگاه و همچنین سرالکس فرگوسن که در آن زمان هدایت یونایتد را برعهده داشت باعث شد که او چاره‌ای جز ترک اولدترافورد و پیوستن به سلتیک نداشته باشد.

به نظر می‌رسد که این ستاره ایرلندی هنوز هم به شدت از رفتاری که با او شد و اتفاقاتی که در جریان جدایی‌اش از این باشگاه رخ داد بسیار عصبانی است و این موضوع را در گفت‌‌وگو با اسکای بار دیگر مطرح کرده است.

کین در این باره گفت: «من به صورت کلی مشکلی با این موضوع ندارم که باشگاه از بازیکنی بخواهد که جدا شود. این بازی‌ای است که همه ما در آن حضور داشتیم و کاملاً طبیعی است. این اتفاقی است که برای یان رایت هم افتاد، نشستند و با او حرف زدند. حداقل از نظر من، این رفتاری محترمانه است. من به جلسه‌ای با حضور سر الکس فرگوسن و دیوید گیل احضار شدم و حتی پیش از آنکه روی صندلی بنشینم هم بیانیه را آماده کرده بودند. مشکل و ناراحتی من از این است. آنها بیانیه‌ای را از قبل آماده کرده بودند. در آن زمان می‌توانستم به اورتون بروم چون جای خوبی بود و من احترام خیلی زیادی هم برای دیوید مویس قائل بودم اما احساس کردم که دیگر نمی‌توانم برای یک تیم انگلیسی دیگر بازی کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز