خبرگزاری کار ایران

بازیکن فرانسوی استقلال در انتظار چشمک آبی‌ها!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۲۳۲

بازیکن فرانسوی استقلال برای ادامه همکاری با این تیم سیگنال داده است اما همچنان وضعیت نامشخصی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، کوین یامگا، ستاره فرانسوی باشگاه استقلال حدود دو ماه پیش به گوش مسئولان باشگاه استقلال رساند که حاضر است در ازای دریافت تمام مطالبات خود و همچنین افزایش ۲۰درصدی قراردادش برای فصل بعد، بار دیگر قراردادش با استقلال را ثبت کند، اما تاکنون اقدامی از سوی مدیران استقلال در راستای تمدید قرارداد این بازیکن انجام نشده است. یامگا اکنون در کشورش فرانسه به سر می‌برد و در حال انجام تمرینات اختصاصی است و اخیراً نیز عکسی از او در میان برف و یخ منتشر شده است، اما باشگاه استقلال ظاهراً در حال حاضر تمایلی به تمدید قرارداد با این بازیکن ندارد، چون اگر خطیر به تمدید قرارداد این بازیکن در این برهه علاقه داشت با او تمدید می‌کرد یا دست کم اقداماتی انجام می‌داد که یامگا برای تداوم همکاری با استقلال خوشبین باشد.

این تعلل در حالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده و نگرانی‌هایی بابت جدایی قطعی بازیکن فرانسوی بعد از پایان فصل به وجود آورده که باشگاه استقلال می‌تواند از فرصت نقل و انتقالات میان فصل در راستای افزایش زمان قرارداد این بازیکن استفاده کند. یامگا آن قدر بازیکن توانمند و آماده‌ای است که می‌توان تخمین زد تا دو فصل دیگر نیز به استقلال یاری رساند و در ترکیب آبی‌ها به میدان برود. بنابراین مدیران باشگاه استقلال باید در مواجهه با این بازیکن بسیار سریع عمل کرده و مانع از جدایی‌اش شوند. یامگا در میان هواداران استقلال هم چهره محبوبی محسوب می‌شود و هواداران این باشگاه از عملکرد او در سه فصل حضورش در این باشگاه رضایت کامل دارند. در واقع یامگا یکی از معدود بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه استقلال است که توانسته رضایت حداکثری را به دست آورد و علاوه بر گلزنی به لحاظ اخلاقی جایی ثابت میان هواداران این باشگاه پیدا کند.

یامگا هواداران استقلال را به یاد بازیکنانی همچون جانواریو، جی لوید ساموئل و مامه تیام می‌اندازد؛ بازیکنان خارجی که در ترکیب آبی‌ها بهترین عملکرد ممکن را داشته‌اند و هنوز که هنوز است از عملکرد آنها به نیکی یاد می‌شود.

در تأیید عملکرد مطلوب یامگا در ترکیب استقلال همین بس که به حضور حداکثری او در ترکیب استقلال اشاره کنیم. یامگا چه آن زمان که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود همواره در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت و در پست‌های مختلف برای آبی‌ها به میدان می‌رفت و چه در زمان ریکاردو ساپینتو که یکی از بازوهای اصلی این تیم محسوب می‌شد.

بعد از جدایی ساپینتو و حضور نکونام نیز یامگا جایگاهش در ترکیب اصلی استقلال را از دست نداد و توانست به همان منوال دو فصل قبل ادامه دهد و در پست خود گزینه‌ای قطعی باشد.

با توجه به اینکه زمزمه پیشنهاد قطری‌ها به این بازیکن از مدت‌ها قبل به گوش می‌رسد، مسئولان باشگاه استقلال باید به سرعت در راستای تمدید قرارداد این بازیکن اقدام کنند تا یامگا آخر فصل از استقلال جدا نشود و همچنان در ترکیب آبی‌ها دیده شود.

 

در ایامی که هواداران استقلال انتظار داشتند مدیران باشگاه به سرعت در راستای جذب بازیکنانی که در لیست نکونام قرار داشتند اقدام کنند که تاکنون فقط سیلوا جذب شده، تمدید قرارداد با یامگا می‌تواند یک اقدام آینده‌نگرانه از سوی مدیران استقلال تلقی شود. شاید این تمدید ارتباطی با نقل و انتقالات میان فصل نداشته باشد اما به طور قطع تمدید با این بازیکن تحسین هواداران استقلال را به دنبال خواهد داشت و همه مهر تأیید خواهند زد به چنین اقدامی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز