خبرگزاری کار ایران

سرمربی هال سیتی تایید کرد: صیادمنش جدا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۹۹۰

لیام روزنیور، سرمربی هال سیتی، اعلام کرد اللهیار صیادمنش با انتقالی قرضی این باشگاه را ترک می‌کند.

به گزارش ایلنا، اللهیار صیادمنش، وینگر هال سیتی، در آستانه جدایی است و انتظار می‌رود در چند روز آینده جدایی او از این باشگاه چمپیونشیپی قطعی شود.

این ملی پوش ایرانی پس از دریافت مجوز انتقال کوتاه مدت، از لیست هال سیتی برای بازی روز جمعه کنار گذاشته شد و لیام روزنیور، سرمربی تیم، اعلام کرد جانشین او به زودی جذب می‌شود.

اللهیار در این فصل تنها طی 5 بازی و در مجموع 53 دقیقه بازی کرده است. آخرین بار او آخر هفته گذشته در جام حذفی مقابل بیرمنگام سیتی در ترکیب اصلی جای داشت که با مصدومیت مواجه شد. 

این بازیکن 22 ساله در تابستان با پیشنهاد باشگاه‌های شاختار دونتسک اوکراین و کلرادو راپیدز آمریکا به جدایی نزدیک بود اما در هال سیتی ماند.

روزنیور درباره وضعیت صیادمنش به هال لایو گفت:"اللهیار به زودی به صورت قرضی جدا می‌شود. ما روی یک انتقال قرضی با باشگاه دیگری به توافق رسیده‌ایم. فکر می‌کنم اللهیار نیاز دارد به صورت معمولی فوتبال بازی کند تا دوباره اعتماد به نفس داشته باشد. در پنجره نقل و انتقالات در پست صیادمنش گزینه‌هایی خواهیم داشت."

صیادمنش یکی از اولین خریدهای آکون ایلیکالی پس از خرید سهام باشگاه هال سیتی در ژانویه 2022 بود. این مهاجم ایرانی به صورت قرضی از فنرباغچه جذب شد. سپس انتقال موقت او در تابستان بعدی دائمی شد و قراردادی 4 ساله به ارزش حدود 3 میلیون پوند امضا کرد.

صیادمنش در 2 سال حضورش در هال سیتی، 38 بار در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته، 3 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل نیز ارسال کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز