خبرگزاری کار ایران

فرزین گروسیان در آستانه بازگشت به نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۴۳۰

دروازه بان استقلال خوزستان که نیم فصل اخیر را بدون کلین شیت به پایان رساند، حالا با پیشنهاد بازگشت از سوی نفت آبادان روبرو شده است.

به گزارش ایلنا، آبی های خوزستان که در این فصل شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و در قعر جدول جای گرفته اند، در طول نیم فصل از پورحمیدی و گروسیان به صورت چرخشی استفاده کردند که هیچ‌یک از آن ها نتوانستند آمار خوبی را در قفس توری این تیم از خود به نمایش بگذارند تا این‌گونه استقلال نیم فصل را با 20 گل خورده به پایان برساند.

 

گروسیان که فصل پیش با پیراهن صنعت نفت آبادان به میدان می‌رفت، نمایش خوبی را از خود برجای گذاشت و در چندین بازی صنعت نفت را از شکست نجات داد به گونه ای که  یکی از مهم‌ترین ارکان این تیم در فرار از سقوط  فصل پیش، نام گرفت.

 

در آن سوی کار صنعت نفت آبادان نیز شرایط خوبی را از لحاظ دفاعی ندارد و عبدالله ویسی مانند پورموسوی از سیستم چرخشی برای انتخاب گلرهای خود در این نیم فصل استفاده کرد که فهد طالب دروازه بان عراقی این تیم که در 9 بازی برای این تیم به میدان رفت، نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و حالا درخواست جدایی هم داده است.

 

حال به نظر می‌رسد که بهترین موقعیت برای بازگشت گروسیان به نفت، همین پنجره زمستانی است که نفتی ها نیاز مبرمی برای حضور قوی تر و بقا در لیگ به او خواهند داشت. استقلال خوزستان نیز برای فرار از منطقه سقوط قطعا در فکر تقویت پست دروازه بانی خود می‌باشد.

 

حال باید دید گروسیان که خاطرات خوبی با نفتی ها دارد در این پنجره نقل و انتفالاتی به این تیم برمی‌گردد یا نیم فصل دوم را با پیراهن تیم دیگری آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز