خبرگزاری کار ایران

گلزنی، پازل گم‌شده‌ی آرسنال!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۳۹

رفع مشکل در بالاترین سطح ورزش به ندرت به این آسانی است اما در مورد خرید مهاجم برای آرسنال این نیاز هر روز پررنگ‌تر می‌شود برای اینکه بتوانند به اهدافشان برسند.

 به گزارش ایلنا، توپچی‌ها با 2 گل در خانه به لیورپول باختند و از جام حذفی کنار رفتند در حالی که باید بیش از همه فرصت‌سوزی را عامل  این ناکامی بدانند.

داستان آرسنال تکراری شده، این تیم مقابل وستهم و فولام موقعیت‌های گل زیادی را خراب کرد و باخت اگرچه دومی در مجموع بازی خوبی برایشان نبود. یکشنبه شب هم به لیورپولی باختند که در بسیاری از دقایق بازی نگران کشیده شدن کار به بازی تکراری بود.

میکل آرتتا قبل از مسابقه گابریل ژسوس را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد و کای هاورتز را در وسط خط حمله قرار داد، برای نخستین بار بعد از سوپرجام انگلیس مقابل منچسترسیتی در مردادماه. یورگن کلوپ سیستم بازی آرسنال را 2-2-2-4 توصیف کرد که هاورتز و مارتین اودگارد در خط حمله بودند. بنابراین هیچ کس در نوآوری آرتتا برای حل مشکل گلزنی تیمش تردید ندارد. اما هاورتز یکی از بازیکنان ضعیف بود که زیاد توپ را نگه می‌داشت قبل از اینکه شوت بزند یا رو به جلو حرکت کند در حالی که امتحان کردن آلیسون بکر کار آسان‌تری بود.

در 15 دقیقه اول طوفانی بودند و لیورپول به سختی از نیمه خودش خارج شد. به تدریج افت کردند و کلوپ تیمش را تغییر داد، ابتدا جای لوییس دیاس و داروین نونیس را عوض کرد بعد دیوگو ژوتا، رایان گراونبرخ، بابی کلارک و کانر برادلی را به زمین فرستاد.

آرسنال البته به گل رسید اما در محوطه جریمه خودی و یاکوب کیویور در دقیقه 80 سانتر ترنت الکساندر آرنولد را وارد دروازه آرسنال کرد تا ضعف آرسنال روی ضربات شروع مجدد بیشتر آشکار شود؛ آنها در هشت بازی آخرشان در رقابت‌های مختلف پنج گل از این ضربات خورده‌اند. دیاس در وقت‌های تلف شده گل دوم را زد و نوعی از تمام‌کنندگی را به نمایش گذاشت که آرسنال از آن بی‌بهره بود و این سؤال‌های بیشتری را فراروی آرتتا در فصل نقل و انتقالات ژانویه قرار داد.

آرتتا در پاسخ به سؤالی درباره شانس تیمش برای خریدن یک مهاجم تخصصی در ژانویه گفت: «در حال حاضر چندان عملی نیست، کار من این است که بازیکنانی را که در اختیار دارم، پیشرفت بدهم تا سعی کنیم نتایج بهتری بگیریم.»

آرسنال بعد از آخرین گل خانگی‌اش 48 ضربه به سمت دروازه رقبا زده و بعد از کریسمس از 63 ضربه به سمت دروازه رقبا تنها یک گل زده است. یک پیروزی در هفت بازی، فصلی را تهدید می‌کند که تا چند وقت پیش خیلی امیدوارکننده به نظر می‌رسید. ژسوس که قرار است در سفر به دبی تیم را همراهی کند، بهترین مهاجم آرسنال است اما نه یک گلزن قابل اتکا. هاورتز انتظارات را برآورده نکرده و لئاندرو تروسار که در وسط حمله برای برایتون می‌درخشید، نتوانسته آن فرم را برای آرسنال تکرار کند. ادی انکتیه هفته‌ای صد هزار پوند دستمزد می‌گیرد تا جای خالی ژسوس را پر کند اما در این بازی 90 دقیقه روی نیمکت نشست. شاید به علاقه کریستال پالاس پاسخ مثبت بدهند.

اما خرید مهاجم در ژانویه گفتنش آسان است. منابع مالی محدود است چون نمی‌خواهند از قوانین مالی یوفا تخطی کنند. ایوان تونی برنتفورد 80 میلیون پوند قیمت دارد ضمن اینکه باشگاه در فروشش اکراه دارد مگر آنکه آرتتا به گفته خودش با بازیکنانی که در اختیار دارد، مشکل را حل کند. باید دید آیا بازیکنان پاسخ اعتماد مربی اسپانیایی را به درستی می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز