خبرگزاری کار ایران

ماجراهای ادامه‌دار رئال مادرید و امباپه!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۳۷

از قبل مشخص شده است که هدف شماره یک مادرید برای تقویت تیم خود برای فصل آینده (2025-2024) در پاریس اقامت دارد و نام او کیلیان امباپه است (او در 20 دسامبر 25 ساله شد).

به گزارش ایلنا، امباپه از اول ژانویه بازیکن آزاد است و بدون اینکه پاری‌سن‌ژرمن بتواند در کار او دخالتی کند می‌تواند با هر تیمی وارد مذاکره شود، از جمله رئال مادرید. اما همان‌طور که AS قبلاً اعلام کرده بود، انتظار می‌رود پیشنهاد رئال مادرید تاریخ انقضا داشته باشد (15 ژانویه). کیلیان در آخرین اظهار نظرش در مورد آینده بعد از قهرمانی در سوپرکاپ فرانسه گفت: «هنوز تصمیم نهایی برای آینده‌ام نگرفته‌ام.»

اگر ددلاین رئال مادرید حقیقت داشته باشد و آن روز بدون جواب نهایی از سمت مهاجم فرانسوی به پایان برسد، مادرید به سمت ارلینگ هالند (23 ساله) روی خواهد آورد. غول نروژی به خوبی می‌داند که هم آنچلوتی و هم بخشی از سران برنابئو نگاه مثبتی برای به خدمت گرفتن او دارند. او به عنوان بهترین مهاجم وسط دهه آینده شناخته می‌شود که می‌تواند بین 40 تا 50 گل در هر فصل را تضمین کند.

بسیاری بر این باور بودند که قرارداد او با منچسترسیتی که به طور رسمی در سال 2027 به پایان می‌رسد، گزینه‌های کمی برای او باقی می‌گذارد مگر اینکه پیشنهادی طلایی برای او ارائه شود که قطعاً کمتر از 200 میلیون یورو نخواهد بود. ایجنت او، رافائلا پیمنتا، قبلاً در مورد موکلش گفته بود: «مشتریان ما می‌دانند که ما همیشه گزینه‌های روشنی را برای آنها باقی می‌گذاریم تا خودشان آینده خود را انتخاب کنند.» پیمنتا در برخی از بازی‌های لیگ قهرمانان مادرید در فصل جاری به دعوت فلورنتینو پرز که رابطه بسیار خوبی با او دارد، در برنابئو حضور داشته است.

همان‌طور که AS قبلاً گزارش داده بود، با هالند پنجره‌ای برای امید باز است زیرا قیمتی که این بازیکن نروژی در قراردادش گذاشته تا بتواند سیتی را ترک کند، اگر برای یک باشگاه خارجی باشد، بسیار معقول است و رئال مادرید می‌تواند این بازیکن را با چیزی حدود 100 میلیون یورو جذب کند، این بند فقط برای تیم‌های خارج از لیگ برتر است، چیزی که در بین بزرگان لیگ انگلیس رایج است تا از خود در برابر دشمنان مستقیم خود محافظت کنند.

 خبرهای خوبی در این زمینه به مادرید رسیده است، از آنجایی که 100 میلیون برای هالند بسیار به صرفه‌تر از پرداخت 200 میلیون برای امباپه است، مدیران رئال را به فکر بیشتری فرو خواهد برد. البته قبلاً یکی از سران مادریدی اعلام کرده بود که این باشگاه از نظر مالی توانایی خرید همزمان امباپه و هالند را خواهد داشت. فراموش نکنیم که هالند یک سال پیش در ماربیا خانه‌ای خرید و همیشه اسپانیا را یکی از مقصدهای مورد علاقه‌اش برای سفرها اعلام کرده است. می‌توان گفت اگر به او بستگی داشت، همین فردا با مادرید قرارداد امضا می‌کرد. هالند می‌داند که دیر یا زود درهای مادرید به روی او باز خواهد شد. در حقیقت، اگر سرانجام امباپه به مادرید بیاید یا کلاً این پروژه کنسل شود، استخدام غول نروژی با توجه به انتظارات زیاد پیرامون ورود اندریک جوان، می‌تواند تا سال 2025 به تعویق بیفتد.

واکنش پاریس به توافق امباپه با رئال‌مادرید

دیروز دو ادعای مهم در مورد آینده کیلیان امباپه داشتیم. اولی برای مارکا بود که گزارش داد رئال به امباپه هیچ پیشنهادی نخواهد داد. سپس فوت مرکاتو فرانسه نوشت که امباپه و رئال به توافق رسیده‌اند. رادیو RMC، منبع معتبر فرانسوی، در این‌باره گزارش داد: «ما اطمینان می‌دهیم که هیچ تصمیمی از سوی مهاجم فرانسوی در مورد تمدید یا پایان دادن به قراردادش در ماه ژوئن گرفته نشده است. فوت مرکاتو گزارش می‌دهد، عصر یکشنبه، توافقی بین مهاجم پاریسی در روزهای اخیر با رئال مادرید صورت گرفته و انتقالش در تابستان آینده را قطعی کرده است. در حال حاضر تأیید یا رد آن دشوار است. پی اس جی می‌گوید از وجود چنین توافقی اطلاعی ندارد. مدیران باشگاه انتظار داشتند و هنوز هم انتظار دارند که از تصمیم بهترین گلزن تاریخ باشگاه زودتر از هر منبعی مطلع شوند.» چه داستانی را باور کنیم؟ در این زمان، ابهام همچنان باقی است. پی اس جی در هر صورت اطمینان می‌دهد که امباپه تصمیمی نگرفته و در غیر این صورت از آن مطلع می‌شد. در پاریس معتقدند تمرکز امباپه فقط روی پی اس جی است و هنوز تصمیمی قطعی برای آینده‌اش نگرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز