خبرگزاری کار ایران

پوچتینو نگران تراز مالی چلسی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۶۱

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی اصرار دارد که آبی ها مجبور نیستند برای خرید در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، فروش داشته باشند تا از FFP پیروی کنند.

به گزارش ایلنا، مائوریسیو پوچتینو اصرار دارد که چلسی برای خرید در ژانویه مجبور به فروش نیست و آنها برای تقویت بیشتر تیم خود تلاش می کنند.

پوچتینو مدعی شده است که چلسی برای جمع آوری سرمایه برای بازیکنان جدید در این ماه نیازی به انتقال بازیکنان خود نخواهد داشت. این باشگاه از زمانی که تاد بوهلی باشگاه چلسی را خرید، بیش از 1 میلیارد پوند (1.2 میلیارد دلار) خرج کرده است و آنها به فکر خریدهای بیشتری در این ماه از جمله ایوان تونی از برنتفورد و ویکتور اوسیمن از ناپولی هستند.

پوچتینو در پاسخ به سوالی درباره چشم انداز فروش برای خرید، گفت: "نه، اینطور نیست. همانطور که می دانید، شایعات زیادی در باشگاه ها پخش می شود. برای خرید نیازی به فروش نیست.

سرمایه‌گذاری قابل توجه چلسی تا کنون هنوز در زمین نتیجه‌ای نداشته، تیم پوچتینو در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ برتر، 12 امتیاز کمتر از آرسنال رده چهارم و 17 امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین قرار دارد. آنها به منطقه سقوط نزدیکتر هستند تا رتبه اول.

چلسی در اولین بازی نیمه نهایی جام کارابائو این هفته به مصاف میدلزبورو می‌رود و در روز شنبه مقابل فولام در چهارچوب لیگ برتر به میدان می‌رود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز