خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۵۷۹

یه همت شهرداری تهران مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی هانگژو صبح امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو صبح امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه در سالن همایش‌های برج میلاد به همت شهرداری تهران و هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، علیرضا زاکانی شهردار تهران، چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و اعضای این شورا، کاظمی‌پور معاون وزیر ورزش و جوانان، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، به‌همراه مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی و اعضای کادر فنی رشته‌های مختلف در این مراسم حضور داشتند.

وزیر ورزش به‌دلیل جلسه فوری در نهاد ریاست‌جمهوری، حضور نداشت.

غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این مراسم عنوان داشت: کار در پاراآسیایی جوانان بسیار سخت است، چون ازبکستان تلاش زیادی می‌کند و البته چین هم دارد. در پاراآسیایی ژاپن هم، کشور میزبان به دنبال جایگاه دومی خواهد بود که کارمان را سخت می‌کند. برای فتح قله‌های افتخار در پاریس، تاشکند و ناگویا، باید کمر همت را ببندیم.

در این مراسم از مدال آوران بازی های پاراآسیایی و جمعی از ورزشکاران جانباز و توان یاب پیشکسوت و تعدادی از خانواده های معزز شهدا تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مدال‌آوران طلا، نقره و برنز به‌ ترتیب 100، 70 و 50 میلیون تومان دریافت کردند.

همچنین به مدال‌آوران در بخش تیمی به‌ترتیب برای طلا 70 میلیون، نقره 50 میلیون و 30 میلیون برای برنز اهدا شد. سرمربیان تیم ها نیز 30 میلیون تومان دریافت کردند.

شهرداری تهران پیش از این از مدال آوران بازی های آسیایی هم تجلیل کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز