خبرگزاری کار ایران

یوونتوس 2 - سالرنیتانا 1؛ ولاهوویچ به داد بانوی پیر رسید!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۸۴

یوونتوس در واپسین دقایق پیروز شد و تنور رقابت سری آ را داغ نگه داشت.

به گزارش ایلنا، تیم رده بیستمی سالرنیتانا در هفته‌ی نوزدهم میزبان یوونتوس بود و تا آخرین دقایق پا به پای یوونتوس رده دومی جنگید اما در نهایت مقاومت این تیم به پایان رسید.

بازی کم افت‌وخیز شروع شد و در نیمه‌ی اول موقعیت آنچنانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد تا دقیقه 39. جایی که تیم میزبان خلاف انتظارات موفق شد از حریفش پیش بیفتد و این نگرانی را در دل هواداران تیم مهمان ایجاد کند که فاصله شان با اینتر صدر نشین می‌تواند به 5 امتیاز برسد. نیمه‌ی اول تمام شد.

در نیمه‌ی دوم، یووه به حملاتش افزود و از همین طریق، ماژیور که زننده‌ی تک گل تیمش بود، با خطایش بر روی ربیو کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

ده نفره شدن میزبان فرصت خوبی برای یووه ایجاد کرد که حملاتش را جدی‌تر دنبال کند و از خلال همین حملات در دقیقه 65 توسط آیلینگ جونیور 20 ساله به گل تساوی دست پیدا کرد.

تعویض‌ها ادامه پیدا کرد و یوونتوس به خلق موقعیت ادامه داد.

هجده شوت در برابر هشت شوت. هفتاد و یک درصد مالکیت توپ در برابر بیست و نه درصد. آمار کاملا به نفع یوونتوس بود اما بازی 1-1 دنبال می‌شد. 

تا بالاخره در دقیقه 91 ولاهوویچ از راه رسید و  با گلش خیال یوونتوسی‌ها را راحت کرد و برد شیرین را تقدیم هواداران تیمش کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز