خبرگزاری کار ایران

تورینو سه _ ناپولی صفر؛ میزبان نامهربان رحمی نداشت!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۷۸

ناپولی با نتیجه‌ای سنگین باخت تا اوضاع قهرمان سابق بدتر شود.

به گزارش ایلنا، قهرمان فصل گذشته‌ی ایتالیا باز هم باخت تا از 4 دیدار اخیرش سه باخت و یک تساوی داشته باشد. 

از هفته نوزدهم سری آ ایتالیا، تورینو میزبان ناپولی بود. دو تیمی که در رده‌ی نهم و دهم جدول قرار دارند. بازی در 20 دقیقه‌ی ابتدایی بی‌هیجان و کم اتفاق دنبال شد و تنها موقعیت خطرناک، فرصت دقیقه پنجم زاپاتا روی دروازه ناپولی بود که با سیو دروازه بان این تیم بازی به شکل مساوی دنبال شد. 

در ادامه هردو تیم فرصت هایی داشتند تا آنکه تورینو در دقیقه 43 از ناپولی پیش افتاد تا سناریوی هفته‌های قبل تکرار شود. ناپولی بازنده به رختکن رفت و دو تیم آماده‌ی نیمه‌ی دوم شدند.

با شروع نیمه دوم، مازوکی به جای زیلینسکی وارد زمین شد تا اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام دهد. اما او خیلی زود زمین را ترک کرد. به دلیل تکل خشن روی پای لازارو، با کارت قرمز داور مواجه شد و از زمین مسابقه اخراج شد. بازیکنی که از کودکی طرفدار ناپولی بوده و رویای بازی در این تیم را داشته، شروعش کابوس وار بود و ناپولی را بعد از 5 دقیقه حضورش 10 نفره کرد. 

کابوس ادامه پیدا کرد و یک دقیقه بعد از اخراج مازوکی، تورینو به گل دوم رسید. ناپولی دو تعویض تهاجمی انجام داد و نه تنها به گل نرسید، گل سوم را هم در دقیقه 66 ام دریافت کرد. 

بازی با موقعیت‌های نه چندان جدی دو تیم ادامه پیدا کرد اما گل دیگری به ثمر نرسید. ناپولی سه بر صفر شکست خورد تا روزهای تلخش ادامه پیدا کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز