خبرگزاری کار ایران

حسرت بزرگ هواداران

پرسپولیس با این 6 امتیاز قهرمان می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۶۸

پس از اتمام رقابت‌های نیم فصل اول لیگ 23ام، پرسپولیس؛ قهرمان فصل گذشته لیگ برتردر رده سوم جدول و پایین‌تر از استقلال و سپاهان قرار گرفت تا این‌گونه ارزش 6 امتیاز از دست رفته مقابل استقلال خوزستان، صنعت نفت و مس رفسنجان را بداند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی که پنجمین سال حضور خود بر روی نیمکت سرخ‌ها را تجربه می‌کند، در این فصل به واسطه عملکرد ضعیف و پرنوسان خود مقابل تیم های قعرنشین و بحران زده هم به راحتی امتیاز از دست داد تا هم قهرمانی نیم فصل را از دست بدهد و قافیه را به دیگر مدعیان ببازد و از سوی دیگر به این موضوع پی ببرد که دیگر در قامت سرمربی نمی‌تواند به پرسپولیس کمکی بکند و تصمیم به قطع همکاری داشته باشد.

 

پرسپولیس در هفته نهم در مصاف با نفت آبادان که پیش‌بینی می‌شد مقابل شاگردان  عبدالله ویسی کار سختی نخواهد داشت، در کمال ناباوری با این تیم مساوی کرد تا این اولین 2 امتیازی باشد که یحیی از کنار آن به راحتی گذر کرده است. این بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید که محمد عمری و گئورگی گولسیانی( از روی نقطه پنالتی) گلزنان این بازی بودند.

 

پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر نیز در حالی با استقلال خوزستان مساوی کرد که به سختی ازشکست فرار کرد. قبل از بازی هیچکس فکرش را نمی‌کرد استقلال خوزستانی که در قعر جدول جای گرفته و هیچ بردی کسب نکرده، بتواند این‌گونه کار را برای پرسپولیس سخت کند. این در حالی بود که در این بازی یحیی گل محمدی با ترکیبی عجیب و سراسر هجومی وارد زمین شد و برای اولین بار در این فصل از سیستم غیرمعمول 2-5-3 استفاده می‌کرد که نشان از دست کم گرفتن تیم خوزستانی بود  و منجر به از دست دادن 2 امتیاز دیگر برای پرسپولیس شد.

 

سومین حسرت پرسپولیس در مسیر کسب امتیازها، به آخرین بازی نیم فصل مقابل مس رفسنجان مربوط می‌شود. پرسپولیس بعد از 2 برد با روحیه ای نسبتا بالا برای ارتقا جایگاه خود در جدول مقابل مس قرار گرفت که اصلا وضعیت خوبی نداشت و 5 بازی قبلی خود را شکست خورده بود. در چنین وضعیتی انتظار می‌رفت یحیی با کسب 3 امتیاز به تهران بازگردد که با نمایش ناامید کننده از سوی بازیکنان این مهم رقم نخورد و پرسپولیس در روزی که سپاهان سومین شکست متوالی خودش را تجربه می‌کرد، نتوانست بالاتر از سپاهان قرار بگیرد.

 

اگر فرض کنیم که پرسپولیس در این سه  دیدار، هوشمندانه و کنترل شده بازی می‌کرد و امتیاز کامل را به دست می‌آورد با 36 امتیاز صدرنشین بی اما و اگر لیگ لقب می‌گرفت. حال باید دید در شرایطی که گل‌محمدی تصمیم به قطع همکاری گرفته و وضعیت نیمکت پرسپولیس در ادامه‌ی فصل مشخص نیست، چه سرنوشتی در انتظار این تیم و هواداران آن خواهد بود. آیا می‌توانند 6 امتیازی را که مفت از دست دادند فراموش کنند و بدون احتیاج به آن در پایان فصل قهرمان شوند یا خیر؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز