خبرگزاری کار ایران

درویش: یحیی می‌خواهد‌ برود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۱۸۱

رضا درویش می‌گوید که یحیی به او اعلام کرده که مصمم به جدایی است اما مدیرعامل سرخپوشان با این موضوع موافقت نکرده است.

به گزارش ایلنا، رضا درویش دقایقی پیش از ساختمان باشگاه پرسپولیس خارج شد و در حالی که همه خبرنگاران منتظر صحبتهای او پیرامون جلسه با یحیی گل‌محمدی بودند، به سوالات پاسخ داد.

* جلسه با یحیی گل‌محمدی؟

ایشان آمدند و جلسه خوبی هم بود. جلسه دوستانه بود و بسیار اظهار خستگی داشتند و می‌گفتند هم خیلی خسته هستند و به دلیل فضایی که در فوتبال ایران به وجود آمده و از قانون‌های من درآوردی که روح فوتبال را از بین برده، مصمم به رفتن هستند. بازهم من گفتم عجله نکن و برو دو سه روز دیگر استراحت کن و در خدمتت هستیم و اینجا خانه توست. ادامه خواهیم داد و همه باهم سعی می‌کنیم بر مشکلات فائق شویم.

* استعفای کتبی را قبول کردید؟

نه خیر آمدند بحث استعفا را مطرح کردند و گفتند که قرارداد را توافقی لغو کنند اما من گفتم عجله نکنند و دو سه روز دیگر استراحت کنند. ایشان خیلی مصمم بودند و من گفتم عجله نکنند.

* گزینه‌های سرمربیگری؟

یکسری این حرفها را می‌زنند اما نه حرفه‌ای و نه درست است که وقتی ایشان سرمربی ما هستند، نه مذاکره کنیم و نه حرفی بزنیم.

* نقل و انتقالات زمستانی؟

اول وجود بعدا سجود. اول باید ببینیم می‌توانیم آقای گل‌محمدی را داشته باشیم؟ اگر داشتیم، حتما لیستی که به ما دادند در حد مقدورات، بازیکنان آزاد را جذب کنیم.

* اگر لیست را بخرید، یحیی می‌ماند.

نه اصلا، گفتند که این دفعه نه پیرامون بازیکن است و نه باشگاه، گفتند فضای پیرامون باشگاه به وجود آمده، خسته کننده است و من در عمر فوتبالم ندیدم و نمی‌توانم کار کنم. وگرنه میرفتم فلان تیم و جای دیگر کار میکردم و می‌خواهم بروم استراحت کنم.

* اگر یحیی برود؛ داخلی یا خارجی؟

اصلا پیرامون این موضوع فکر نکردیم.

* اسکوچیچ؟

اصلا فکر نکردیم. اگر واقعا بنا باشد که از ایشان بهره نبریم، هیئت مدیره باید فکر کند و گزینه بدهد.

* مالیات برانکو؟

شش ماه پیش پرداخت شده.

* مشکل برانکو برای ورود به ایران؟

بعید می‌دانم داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز