خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات ژانویه: روزهای پرکار منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۰۹

جیدون سانچو بعد از روزهای ناموفق در منچستریونایتد، حالا به فکر برگشت به دورتموند است تا شاید بتواند دوباره در ترکیب این تیم بدرخشد.

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات زمستانی آغاز شده و تیم‌های اروپایی به ویژه انگلیسی‌ها فعالیتشان را شروع کرده‌اند.

منچستریونایتد که این روزها اوضاع خوبی در لیگ ندارد، به دنبال عملی کردن تصمیم‌هایی است تا بتواند تیمی یکدست‌تر را برای نیم‌فصل دوم آماده‌ی رقابت کند. در همین راستا یکی از اولین اقدامات آنها بازگرداندن رگلیون به تاتنهام بود. او که به شکل قرضی به قرمز پوشان منچستر پیوسته بود، انتظارات را برآورده نکرد و اکنون بازگشت او به تاتنهام هم با استقبال چندانی مواجه نشده و این احتمال وجود دارد که به شکل قرضی به تیمی دیگر بپیوندد.

همچنین مذاکرات بین سانچو، منچستر یونایتد و دورتموند شکل گرفته تا این بازیکن به شکل قرضی به بوندسلیگای آلمان و تیم سابقش منتقل شود و راهش را دوباره از سر بگیرد. سانچو موافقت خود را اعلام کرده و منتظر پاسخ منچستر یونایتد است.

در ایتالیا، اینتر میلان آماده می‌شود قرارداد تاجون بوکانان، وینگر کانادایی تیم بروخه‌ی بلژیک را نهایی کند. 

در اسپانیا، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید درباره‌ی وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت:

باز هم تکرار میکنم، ما در ژانویه مدافعی نخواهیم خرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز