خبرگزاری کار ایران

نگرانی آرتتا و برنامه‌های پیش‌رو برای قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۰۷

میکل آرتتا اعتراف کرد آرسنال به قهرمانی نمی‌رسد مگر اینکه در حمله و دفاع پیشرفت کند.

به گزارش ایلنا،تیم آرتتا با باخت ناامیدکننده 2 بر صفر مقابل وستهم شانس رسیدن به صدر جدول را از دست داد و قبل از بازی امشب با فولام ممکن است تا رتبه چهارم بلغزد. آرسنال در چهار بازی آخرش در لیگ برتر هشت امتیاز از دست داده است.

باخت پنجشنبه شب برابر تیم دیوید مویس یک هشدار بزرگ برای آرسنال بود و آرتتا تنها به خاطر فرصت‌های از دست رفته ناراحت نبود؛ توپچی‌ها در این بازی به رکورد نامطلوبی رسیدند، آنها 77 بار در محوطه جریمه حریف توپ را لمس کردند بدون اینکه گل بزنند. بازیکنان آرسنال 30 ضربه به سمت دروازه وستهم روانه کردند که بی‌فایده بود.

آرسنال همچنین دوباره از ضعف دفاعی ضربه خورد و مربی اسپانیایی این را هم مایه نگرانی دانست. آرتتا گفت: «اگر در هر دو محوطه جریمه پیشرفت نکنیم، شانسی برای قهرمانی نداریم چون همه فوتبال همین است. ما همه کار می‌کنیم، فکر نمی‌کنم تیم‌های زیادی در لیگ باشند که بتوانند اینطور حمله کنند، این واقعاً مثبت است اما باید به ثمر بنشیند. مهم کار آخر، ضربه آخر و تصمیم آخر است که توپ به تور دروازه برسد یا نه، این چیزی است که ما نیاز داریم.»

آرتتا البته می‌گوید جای نگرانی نیست که از نبود منچسترسیتی و حضور تیم پپ گواردیولا در جام جهانی باشگاه‌ها بهره لازم را نبردند؛ آرسنال از شش امتیاز ممکن تنها یک امتیاز گرفت اما مربی توپچی‌ها می‌گوید باید حواسشان به کار خودشان باشد نه رقبا. اگر به رتبه چهارم هم بروند، اهمیتی ندارد: «می‌توانیم دوم باشیم. اگر فولام را ببریم شاید اول هم بشویم. ما باید به چیزی فکر کنیم که تحت کنترل خودمان است، وقت نگاه کردن به تیم‌های دیگر نیست. کار همه سخت است و همینطور هم خواهد بود، چون سطح این لیگ واقعاً بالا است.»

آرتتا به آمادگی جسمانی امثال بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی اشاره کرد: «بازی‌های زیادی بوده اما آنها واقعاً خوب به نظر می‌رسند و مشکلی ندارند. اگر ببرید کسی به این چیزها نگاه نمی‌کند. آنها جوان هستند و انرژی زیادی دارند، می‌توانند همینطور ادامه دهند.»

مربی آرسنال به حمایت هواداران هم پرداخت: «ما می‌خواهیم برنده شویم، آنها هم می‌خواهند به همراه ما برنده باشند و برای همین تیم را سوق می‌دهند. ما واقعاً نمی‌توانیم بیشتر از این از هواداران انتظار داشته باشیم، آنها فوق‌العاده هستند. فقط باید تمام تلاشمان را بکنیم تا پاسخ حمایت آنها را بدهیم. هواداران می‌دانند رقابت چقدر سنگین و نزدیک است و می‌خواهند تیم برنده باشد، باید آنها را به خواسته‌شان برسانیم.»

از فردا سال جدید میلادی آغاز می‌شود و بازار نقل و انتقالات ژانویه هم داغ خواهد شد. گفته می‌شود ایوان تونی برنتفورد، اولی واتکینز استون ویلا، ویکتور اوسیمن ناپولی و دومینیک سولانته بورنموث، بازیکنانی هستند که می‌توانند برای کمک به خط حمله آرسنال در میانه فصل به این تیم منتقل شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز