خبرگزاری کار ایران

رضاوند: بازیکن هر چقدر می‌گیرد نوش جانش

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۷۷۴

آرش رضاوند در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی و پس از پیروزی 2 بر یک مقابل پیکان حضور یافت.

آرش رضاوند در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی و پس از پیروزی 2 بر یک مقابل پیکان حرف‌هایش را اینطور در واکنش به این سوال که بازیکنان تیم قراردادهایشان را در طول نیم فصل برای تیم کم کردند، گفت: ما همه این کارها را کردیم که از تیم ما امتیاز کم شود. اگر قرار بود تیم جریمه مالی شود، ما این کار را نمی کردیم. ما 50 درصد از پارسال طلب داشتیم ولی حرفی نزدیم. به هر حال استقلال است و به خاطر هوادارانش.

او ادامه داد: خب من کاری به بازیکنان دیگر ندارم. بازیکن هر چقدر می‌گیرد نوش جانش. در حق استقلال اجحاف شد. شما لاین آپ تیم ما را ببینید و تیم های دیگر را هم ببینید و به نظرم سر تیم ما کلاه رفت.

هافبک استقلال با انتقاد از کسانی که علیه این تیم حرف می زنند، اضافه کرد: همه می دانند فرار رو به جلو است. از صبح که بیدار می‌شوند درباره استقلال حرف می زنند تا وقتی می خوابند. می‌خواهند استقلال را وارد حاشیه کنند. امیداوارم مشکلات ما درست شود.

او درباره دریافتی خود هم اینطور توضیح داد: من خودم 45 درصد از پارسال طلب دارم. امسال 20 درصد گرفته ام و قراردادم را هم کم کرده ام. توقع داریم باشگاه هم کمک کند. اگر کل پول امسال و پارسال را هم بگیریم چیزی نمی شود. شاید بدهی و مشکلات هم باشد، اما امسال بودجه استقلال 320 میلیارد شده و 10 درصدش می شود 30 میلیارد. ما 20 درصد پول گرفتیم. من خودم خیلی دریافتی کم داشته ام و امیدوارم باشگاه کمک کند. الان ما 10 درصد هم در نیم فصل بگیریم می شود 30 درصد! چقدر می خواهد بشود. 

او سپس در واکنش به این سوال که آیا حاضر است همچنان قراردادش را کم کند، گفت: دیگر چقدر کم کنیم. دیگر کف قرارداد هستیم و واقعا خسته شده ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز