خبرگزاری کار ایران

پاسخ قنبرزاده به اظهارات مورایس: سپاهان برای اصلاح قراردادها سه ماه فرصت داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۵۵

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت‌های سرمربی سپاهان گفت که این باشگاه برای اصلاح قرارداد بازیکنانش سه ماه فرصت داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، منصور قنبرزاده گفت: با توجه به اظهارات سرمربی محترم تیم سپاهان که جزو با اخلاق‌ترین و فنی‌ترین مربیان لیگ برتر محسوب می‌شود و در هر شرایطی دایره اخلاق را رعایت می‌کند، درباره اینکه چرا یک روز پیش از بازی سپاهان با گل گهر،کمیته انضباطی رأی مربوط به شش بازیکن تیم سپاهان را صادر کرد خدمت ایشان توضیحاتی ارائه می‌دهم.

نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس کارگروه ناظر بر قراردادها ادامه داد: حدود سه ماه پیش که رأی کمیته انضباطی فدراسیون صادر شد، از همان زمان قابلیت اجرا داشت اما به دلیل اینکه سپاهان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، این باشگاه تقاضا کرد که  تا زمان صدور رای کمیته استیناف، فرصت تصحیح قراردادها  داده شود و بر این اساس و مطابق شرایط مقرراتی وقتی کمیته استیناف رأی را صادر کرد، کمیته انضباطی به عنوان مجری ابلاغ، رأی را ابلاغ کرد. بنابراین سپاهان سه ماه فرصت برای تصحیح قراردادها را داشت و پس از طی این مدت روند مربوط به ابلاغ رای انضباطی عملیاتی شد.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: باز هم وظیفه می‌دانم از سرمربی تیم سپاهان بابت متانت و حرفه‌ای‌گری خود در اظهارات و بیان دیدگاه‌هایش تشکر کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز