خبرگزاری کار ایران

بادامکی: تیم شمس آذر خیلی باکیفیت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۶۹

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید هیچ اختلافی بین بیرانوند و کنعانی‌زادگان وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس امشب (یکشنبه) در دیداری دشوار در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک شمس آذر را شکست داد. حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس پس از بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود. کمی کارمان سخت شد. یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که فکر می‌کنم نباید گرفته می‌شد. به هر حال تصمیم داور بود، به بازیکن ما (علی نعمتی) در آن صحنه کارت زرد داد که بعدا از زمین اخراج شد.

او افزود: به نظرم تیم شمس آذر خیلی باکیفیت است که در بیرون از خانه نتایج خوبی گرفته بود. بازیکنان پرسپولیس با وجود ۱۰ نفره شدن تلاش کردند و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره حمایت تماشاگران تا آخرین لحظه بیان کرد: همیشه پرسپولیس نشان داده که با حمایت هواداران نتیجه می‌گیرد. جا دارد از آنها تشکر کنم.

بادامکی در ادامه در واکنش به اختلاف کنعانی‌زادگان و بیرانوند پس از لغو مجوز واردات خودرو ملی‌پوشان گفت: اصلا چنین چیزی نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا با علی قلی‌زاده که امروز به ورزشگاه آزادی آمده بود، مذاکره کرده‌اند؟ تصریح کرد: فعلا صحبتی نیست. او امروز لطف کرد آمد و از او تشکر می‌کنم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا گل‌محمدی لیستی به مدیران باشگاه داده است؟ اظهار کرد: آقای گل‌محمدی هنوز لیستی به ما نداده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز