خبرگزاری کار ایران

شکایت رونالدو از باشگاه یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۹۰

وکلای کریستیانو رونالدو معتقدند که کریستیانو رونالدو بابت مدت حضورش در یوونتوس مبلغ ۱۹.۵ میلیون یورو از این باشگاه ایتالیایی طلب دارد.

به گزارش ایلنا، «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی النصر پس از سه فصل حضور در تیم «یوونتوس» ایتالیا در سال ۲۰۲۱ به منچستر یونایتد رفت و یک سال بعد هم راهی لیگ فوتبال عربستان و تیم النصر شد. هرچند رونالدو دیگر در یوونتوس حضور ندارد اما درگیری‌های دو طرف بر سر مسائل مالی همچنان ادامه دارد.

رونامه ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت» در خبری اعلام کرد که کریستیانو رونالدو علیه باشگاه سابقش اقدام قانونی انجام داده و مدعی شده است مبلغ ۱۹.۵ میلیون یورو از این باشگاه ایتالیایی طلب دارد. از سوی دیگر هم این باشگاه یوونتوس معتقد است رونالدو حق ندارد چنین مبلغی را مطالبه کند زیرا در تابستان ۲۰۲۱ وقتی به منچستریونایتد رفت عملاً از دستمزد معوق خود صرف نظر کرد.

به گزارش این روزنامه، دو طرف به مراحل پایانی دعوای حقوقی خود رسیده‌اند و امروز چهارشنبه بیانیه پایانی خود را به دادگاه حکمیت ارائه خواهند کرد.

«گازتا دلو اسپورت» همچنین گزارش کرده است که ممکن است در ماه ژانویه یک جلسه دادگاه دیگر هم برای رسیدگی به این پرونده برگزار شود اما این امر هنوز مشخص نیست. با این حال دادگاه قرار است رأی خود را در آوریل ۲۰۲۴ اعلام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز