خبرگزاری کار ایران

خرید ناموفق بارسلونا در مادرید تاریخ‌ساز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۸۷۰

آنتوان گریزمن شب گذشته با دبل مقابل ختافه به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ باشگاه اتلتیکو مادرید رسید.

به گزارش ایلنا، آنتوان گریزمن، ستاره فرانسوی 32 ساله اتلتیکو مادرید «تاریخ ساز» شد. او به رکورد 173 گل در این تیم که در دست «لوئیز آراگانوس» بود، رسید و توانست عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه اتلتیکو را بدست آورد.

گریزمن که به یکی از بدترین خریدهای تاریخ بارسلونا بدل شد، شب گذشته بار دیگر ستاره سیمئونه بود و توانست 2 گل بزند. با اینکه تیمش در 6 دقیقه 2 گل خورد و پیروزی خانگی مقابل ختافه را از دست داد ولی مورد تمجید همگان قرار گرفت.

مارکا با عنوان «تاریخ‌سازی گریزمن در شبی ترش و شیرین» و آ.اس با «تاریخ‌سازی در شبی تلخ» به رکورد فوق‌العاده این ستاره واکنش نشان دادند و کاربری نوشت: بارسلونا می‌خواست این فوق ستاره را نابود کند!

گریزمن سال 2019 با 120 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و قرار بود جانشین نیمار شود ولی پروژه حضور او ناموفق بود و این بازیکن با اینکه آمار 35 گل و 17 پاس گل را در 102 بازی به ثبت رساند، دست از پا دراز تر به اتلتیکو بازگشت.

او البته توانست زیر نظر سیمئونه دوباره احیا شود و این فصل آمار 23 بازی، 16 گل و 2 پاس گل را به ثبت رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز