خبرگزاری کار ایران

پیام ستاره رئال برای بنزما: دلم برایت تنگ شده!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۷۱۱

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، با انتشار پستی در اینستاگرامش تولد کریم بنزما را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، وینیسیوس جونیور از زمان پیوستن به رئال مادرید توانست از تجربه بنزما در کنارش استفاده کند و رابطه بسیار خوبی با او داشت. 

این دو نفر توانستند به یکی از مرگ‌بارترین زوج‌های هجومی فوتبال اروپا تبدیل شوند و جام قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را در سال 2022 برای رئال مادرید به ارمغان بیاورند و دیدارهای خاطره‌انگیزی را با حضورشان در میدان رقم بزنند. 

کمتر کسی انتظار داشت که بنزما در پایان فصل گذشته رئال مادرید را ترک کند و راهی لیگ عربستان شود تا به همکاری با ستاره برزیلی تیمش هم که از بازی در کنار او خیلی راحت و خوشحال بود پایان داده باشد.

این بازیکن فرانسوی که در حال حاضر پیراهن الاتحاد عربستان را بر تن دارد روز گذشته 36 ساله شد و وینیسیوس به همین مناسب پستی را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد تا تولد او را تبریک گفته باشد. 

او در این پست به خاطرات خوب روزهای گذشته که آنها در کنار هم سپری کرده بودند اشاره کرد و برای بنزما نوشت: «تولدت مبارک، برادر من!! دلم برایت تنگ شده است!! با بهترین آرزوها!!»

وینیسیوس در حال حاضر مشغول طی کردن روند درمانش است و امیدوار است که بتواند هرچه زودتر بار دیگر آماده حضور در میادین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز