خبرگزاری کار ایران

رُم از پس شگفتی‌ساز فصل سری A برنیامد/ آزمون ۳۲ دقیقه بازی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۶۲۵

شاگردان ژوزه مورینیو در خانه تیمی که در این فصل کالچو با کسب نتایج فراتر از انتظار، شگفتی‌ساز شده‌اند تن به شکست دادند.

به گزارش ایلنا، در ادامه بازی‌های هفته شانزدهم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران تیم فوتبال بولونیا میزبان تیم رم بود و با تحمیل شکست 2 بر صفر به میهمانش، به روند تحسین‌برانگیزش در فصل جاری ادامه داد.

بولونیا که بعد از اینتر و یوونتوس، کمترین باخت را در این فصل سری A داشته (2 مورد)، هفتمین پیروزی‌اش را کسب کرد تا 28 امتیازی شود و با صعود به رده چهارم جدول بالاتر از تیم‌هایی مانند ناپولی، فیورنتینا، رم و آتالانتا، به شگفتی‌سازی‌هایش ادامه داد.

گل‌های این بازی را نیکلا مورو در دقیقه 37 و راسمونس کریستنسن در دقیقه 49 (گل به خودی) زدند. سردار آزمون، بازیکن ایرانی رم  که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، در دقیقه 63 به جای دیه‌گو آلونسو وارد میدان شد تا جالوروسی با سه مهاجم برای جبران گل‌های خورده تلاش کند اما ورود او هم فایده‌ای به حال تیم آقای خاص نداشت.

بولونیا حتی در دقیقه 85 بازی با اخراج مدافع تعویضی‌اش، جان لوکومی 10 نفره شد اما رم از برتری عددی‌اش در دقایق پایانی بازی هم سودی نبرد و در نهایت برای پنجمین بار در فصل جاری سری A تن به شکست داد تا 25 امتیازی بماند و به رده هفتم جدول سقوط کند.

یکی از نکات جالب توجه این بازی تعویض رناتو سانچس، بال پرتغالی تیم فوتبال رم در دقیقه 63 بود در حالی که آقای خاص او را بین دو نیمه و به جای لئوناردو اسپیناتزولا به میدان فرستاده بود. سانچس در تمام طول فصل به دلیل ناآمادگی جسمانی موجب نارضایتی مورینیو شده بود، با تعجب از میدان خارج شد و بعد از پیمودن دور زمین بازی بدون آنکه هموطنش و هیچ یک از دیگر اعضای کادر فنی به استقبالش بروند و حتی نگاهش کنند، روی نیمکت برگشت. با توجه به این اتفاق بسیار محتمل است که سانچس در پایان فصل و تمام شدن قرارداد قرضی‌اش به تیم اصلی خود پاری‌سن‌ژرمن برگردد.

در آخرین و مهمترین بازی امشب سری A از ساعت 23:15 به وقت تهران، لاتزیو میزبان اینتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز