خبرگزاری کار ایران

جرارد آماده حضور قدرتمند در نقل و انتقالات عربستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۴۲۶

استیون جرارد، سرمربی انگلیسی باشگاه الاتفاق، پس از شکست 2-0 تیمش مقابل التعاون در هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای عربستان، به‌شدت از داور مسابقه عصبانی شد.

به گزارش ایلنا، الاتفاق در شرایطی این بازی را واگذار کرد که گل اول را در دقیقه ۴۱ از روی نقطه پنالتی دریافت کرد و در دقیقه ۶۳ نیز ماتئوس کاسترو برای دومین‌بار دروازه شاگردان جرارد را گشود تا این تیم با شکست در این مسابقه در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار بگیرد‌.

جرارد در نشست خبری پس از این بازی گفت: ما در بازی امروز روحیه جنگندگی خودمان را از دست دادیم و لحظه اعلام پنالتی التعاون برایمان سخت بود، اما پیروزی را به آنها تبریک می‌گوییم. در نیمه اول هیچ کاری نکردیم، اما در نیمه دوم عملکردمان بهتر شد.

وی در ادامه با کنایه به قضاوت داور مسابقه گفت: مستحق یک ضربه پنالتی بودیم اما همانطور که پیش می‌رفتیم، گل دوم را دریافت کردیم. امروز به راز درخواست باشگاه‌ها برای حضور داوران خارجی حتی در صورت پرداخت مبالغ هنگفت پی بردم

جرارد افزود: تیم هنوز کامل نشده است و مصدومیت‌ها ما را خسته کرده است اما متوجه هستم که نتایج راضی کننده نیست. من با مدیران در مورد برنامه بازار نقل و انتقالات زمستانی صحبت خواهم کرد، زیرا ما به بازیکنان تاثیرگذار نیاز داریم.

سرمربی الاتفاق در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد فیرمینو را از الاهلی به تیم خود اضافه کند، گفت: منطقی نیست در مورد بازیکنانی صحبت کنیم که با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند، اما مطمئناً بازیکنانی را به خدمت خواهیم گرفت که نیازهایمان را برآورده کنند.

او در پایان عنوان کرد: شدیدتر کار می‌کنیم تا تیم به حالت عادی برگردد و نتایج مثبتی کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز